ارسال به دیگران پرینت

حوادث روز

گزارشی از انگیزه ضارب برای حمله به سه روحانی در حرم رضوی

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالین و ساکنین حاشیه شهر مشهد منطقه قلعه ساختمان ( شهرک شهید رجایی) بوده‌اند.

گزارشی از انگیزه ضارب برای حمله به سه روحانی در حرم رضوی

 گزارشی از انگیزه ضارب برای حمله به سه روحانی در حرم رضوی 

 سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالین و ساکنین حاشیه شهر مشهد منطقه قلعه ساختمان ( شهرک شهید رجایی) بوده‌اند. 

همچنین بخوانید:

 ضارب با نام (ل . م) که از ساکنین همین منطقه است که به گفته اهالی منطقه دارای اختلالات روحی بوده و به ادعای خودش از مدتی قبل این افراد را با انگیزه شخصی که البته این ادعا در دست بررسی می باشد نشان کرده و ظهر امروز در حرم مطهر رضوی مورد سوء قصد قرار می دهد.

 حجت الاسلام پاکدامن، یکی از روحانیون مضروب در حادثه مشهد، پس از جراحی در بخش مراقب‌های ویژه بستری شده و حجت الاسلام دارایی دیگر روحانی مضروب نیز همچنان در اتاق عمل تحت عمل جراحی به سر می برد.

 حجت‌الاسلام اصلانی یکی دیگر از روحانیون مضروب نیز پیش از این و بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده بود.

دادستان خراسان رضوی:

ضارب روحانیون حرم رضوی تبعه خارجی است

دادستان خراسان رضوی در خصوص جزییات حادثه صحن پیامبر اعظم(ص) در حرم رضوی گفت: پرونده این حادثه در دادسرای خراسان رضوی تشکیل شده و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

ضارب روحانیون حرم رضوی تبعه خارجی است
 

محمد حسین دورودی با اعلام اینکه ضارب سه روحانی در صحن پیامبر اعظم(ص) به همراه همدستانش دستگیر شده، اظهار کرد: پرونده این حادثه در دادسرای استان تشکیل شده و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی با بیان اینکه بازپرس ویژه قتل تحقیقات اولیه خود را آغاز کرده است، عنوان کرد: ضارب فردی با تبعه خارجی است.

 

بر اساس گزارش میزان بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آستان قدس رضوی ساعتی پیش سه روحانی حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) با فردی که هویت آن در دست بررسی است، با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند.

حوادث روز

ویدئوی دیگری از لحظه دستگیری ضارب در حرم رضوی+ویدئو

دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی با بیان اینکه بازپرس ویژه قتل تحقیقات اولیه خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: ضارب فردی با تبعه خارجی است.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه