ارسال به دیگران پرینت

کشف انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق در تهران

در این عملیات ماموران این پلیس پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار بازدید و یک میلیون و ۸۸ هزار و ۴۶۰ لوازم الکتریکی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف کردند.

کشف انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق در تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف یک میلیون و ۸۸ هزار و ۴۶۰ لوازم الکتریکی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال از یک انبار در جنوب تهران خبر داد.

سردار «حمید هداوند» بیان داشت: ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشرافیت و رصد هوشمندانه خود از دپوی تعداد زیادی لوازم الکتریکی قاچاق در انباری در محدوده خیابان «فدائیان اسلام» مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: در این عملیات ماموران این پلیس پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار بازدید و یک میلیون و ۸۸ هزار و ۴۶۰ لوازم الکتریکی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف کردند. 

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ارزش اموال مکشوفه از این انبار را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۳۰۰میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این راستا یک نفر شناسایی و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

سردار هداوند اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس امنیت اقتصادی تهران به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه