ارسال به دیگران پرینت

مدیرعامل برج میلاد:

اجرای ویژه برنامه‌های "روز جمهوری اسلامی" در برج میلاد

در صورت مساعد بودن هوا پرش چتربازان عملیات هوایی سپاه ‌پاسداران با پرچم جمهوری اسلامی ایران را از فراز برج میلاد خواهیم داشت.

اجرای ویژه برنامه‌های "روز جمهوری اسلامی" در برج میلاد

مدیرعامل برج میلاد با تشریح ویژه برنامه‌های روز جمهوری اسلامی گفت: پرش چتربازان با پرچم ایران، جشنواره بادبادک، اجرای سرود، اجرای نمایشی ورزش‌های رزمی و اجرای ویژه راپل توسط نیروهای ویژه ناجا از جمله برنامه‌ها در این روز است.

عباس حیدری با اعلام این مطلب، گفت: برنامه‌های روز ۱۲ فروردین ما بسیار گسترده است و مردم می‌توانند با حضور در برج میلاد این برنامه‌ها را تماشا کنند. ضمن آنکه جشنواره بادبادک‌ها را برای کودکان در آسمان برج میلاد تدارک دیده‌ایم و قرار است ۱۰ هزار بادبادک در این روز به پرواز درآیند.

وی ادامه داد: در صورت مساعد بودن هوا پرش چتربازان عملیات هوایی سپاه ‌پاسداران با پرچم جمهوری اسلامی ایران را از فراز برج میلاد خواهیم داشت.

به گفته مدیرعامل برج میلاد، نمایش اقتدار یگان موتورسنگین سواران سپاه پاسداران، رژه موتورسواران، پرواز پاراموتورهای سپاه بر فراز برج میلاد و اجرای برنامه‌های نمایشی از دیگر برنامه‌های برج در این روز است.

بنابر اعلام پایگاه خبری شهر و به نقل از روابط عمومی برج میلاد، حیدری با اشاره به اجرای ورزش‌های رزمی، نمایشی و زورخانه‌ای در روز ۱۲ فروردین ماه گفت: اجرای گروه سرودهای انقلابی و سرودهایی با مضامین ایران و اهتراز پرچم ایران از دیگر برنامه‌های ما در این روز است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه