ارسال به دیگران پرینت

اوکراین | روسیه

دعوت از اوکراین برای حضور در نشست ناتو

| از اوکراین دعوت شده است در نشست وزرای خارجه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، شرکت کند.

دعوت از اوکراین برای حضور در نشست ناتو

- از اوکراین دعوت شده است در نشست وزرای خارجه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، شرکت کند.

- در بیانیه ناتو آمده است: "وزرای خارجه استرالیا، فنلاند، گرجستان، ژاپن، جمهوری کره، نیوزلند، سوئد و اوکراین به اولین دور نشست که در تاریخ ۶ و ۷ آوریل (17 و 18 فروردین) در بروکسل برگزار می شود، دعوت شده اند."

- این نشست با حضور ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه