ارسال به دیگران پرینت

لیگ برتر بسکتبال:

ذوب‌آهن در یک قدمی نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال| کاظمی دبل‌دبل کرد

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با درخشش ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی، به یک قدمی نیمه‌نهایی لیگ برتر رسید.

ذوب‌آهن در یک قدمی نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال| کاظمی دبل‌دبل کرد

در آخرین بازی امروز (سه‌شنبه) ۹ فروردین ۱۴۰۱ از دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم ذوب‌آهن اصفهان موفق شد برابر حریف خود کاله مازندران به پیروزی دست پیدا کرده و سری را یک بر صفر پیش بیافتد.

در این دیدار شاگردان فرزاد کوهیان شروع خوبی داشته و کوارتر اول را ۲۷-۱۷ پیروز شدند تا با وجود شکست ۱۶-۲۳ در کوارتر دوم، نیمه نخست را ۴۳ - ۴۰ برنده شده و پیروز به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم نیز باز هم این تیم ذوب‌آهن بود که روند کار را در اختیار داشت و با پیروزی‌های ۱۸-۱۴ و ۱۶-۱۴ در کوارترهای سوم و چهارم، در مجموع ۷۷ - ۶۸ کاله مازندران را شکست داد تا فعلا یک بر صفر سری را پیش بیافتد.

ارسلان کاظمی ملی‌پوش ذوب‌آهن اصفهان در این دیدار با کسب ۱۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و یک پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، با تاثیرگذاری ۲۹ بهترین بازیکن زمین شد. سجاد مشایخی گارد ملی‌پوش ذوبی‌ها نیز با کسب ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۸ را به ثبت رسانده و امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

جلال آقامیری فوروارد کاله مازندران نیز در این مسابقه موفق به ثبت دبل‌دبل شد. او با کسب ۱۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۲ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن شمالی‌ها بود.

تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال تا به این لحظه:

۱) شیمیدر قم

۲) شهرداری گرگان

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه