ارسال به دیگران پرینت

کشف حجاب

سردار اشتری: ‌‌باید به افرادی که کشف حجاب می‌کنند تذکر دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید به افرادی که کشف حجاب می‌کنند تذکر دهیم و مطمئناً مردم ما فهیم و با فرهنگ هستند و به تذکر پلیس توجه می‌کنند اما اگر عده ای خواستند برای پلیس گردنکشی کنند ماموران ما ناچار به برخورد با آنها هستند.

سردار اشتری: ‌‌باید به افرادی که کشف حجاب می‌کنند تذکر دهیم

سردار‌ حسین اشتری‌ در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای گرانقدر نظام جمهوری اسلامی ایران و آرزوی سلامتی برای حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اظهار داشت: ورود به سال جدید را تبریک می‌گویم و امیدوارم امسال سال پر خیر و برکتی برای مردم عزیز، مسئولان و همکاران انتظامی باشد.

 وی با بیان اینکه در روزهای پایانی ماه پرخیر و برکت شعبان هستیم و باید خود را آماده ماه پر فضیلت رمضان کنیم، افزود: تقارن سال نو که با ایام ولادت با سعادت امام عصر(عج) همراه بود را نیز به فال نیک می‌گیریم و ان‌شاءالله دعای آن حضرت بدرقه راه همه مردم و خدمتگزاران نظام باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به شعار "تولید، دانش بنیان، اشتغالزایی" که از سوی مقام معظم رهبری "مدظله العالی" با سال جدید انتخاب شده است، اشاره کرد و ضمن اعلام آمادگی کامل پلیس برای تحقق این شعار گفت: ما به عنوان مجموعه انتظامی کشور باید ببینیم چه وظایفی در این خصوص داریم و چه کارهایی می توانیم برای عملیاتی شدن آن انجام دهیم.

سردار اشتری سپس به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر جهاد تبیین و روشنگری اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی که از پلیس در تراز نظام اسلامی سخن می‌گوییم منظور ما پلیسی است که خودش تبیین و روشنگری کند و در این عرصه بزرگی که در کشور است بتواند نقش‌آفرین باشد.

وی بیان داشت: همانطور که در تمام حوزه های کشور شاهد پیشرفت هستیم، در حوزه انتظامی هم کارهای بزرگی صورت گرفته و گام های مهمی برداشته شده است که باید مردم را از این اقدامات آگاه کرد، امروز علی رغم افزایش برخی جرایم کشف جرایم نیز افزایش یافته است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور گفت: در استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا وضعیت ما خوب بوده و از زمانی هم که هوشمندسازی در انتظامی شروع شد اثرات خوبی در کار ماموران ما داشت. همچنین در زمینه تعامل و ارتباط، اصلاح قوانین، افزایش بودجه کارهای زیادی انجام شد و از همه مهم‌تر تغییر ساختار بود که با فرمان مقام معظم رهبری "مدظله العالی" رخ داد و اثرات بسیار خوبی برای پلیس به همراه دارد.

سردار اشتری در ادامه به فعالیت قرارگاه نوروزی انتظامی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: بحمدالله علی رغم افزایش مسافرت ها در زمینه تامین امنیت مسافران و گردشگران به خوبی عمل شد و یک آرامش خوبی در پارک ها و محل های تجمع برقرار است.

 

فرمانده کل انتظامی کشور بر برخورد با سارقان و اراذل و اوباش تاکید کرد و گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم اراذل و اوباش برای مردم ناامنی ایجاد کنند و باید با اینگونه افراد قاطعانه برخورد شود.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به موضوع امنیت اخلاقی اشاره کرد و با بیان اینکه در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته تاکید کرد: پلیس با شادی مردم مخالف نیست اما هنجارشکنی را برنمی تابد و با هنجارشکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

وی افزود: باید به افرادی که کشف حجاب می‌کنند تذکر دهیم و مطمئناً مردم ما فهیم و با فرهنگ هستند و به تذکر پلیس توجه می‌کنند اما اگر عده ای خواستند برای پلیس گردنکشی کنند ماموران ما ناچار به برخورد با آنها هستند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سپس نسبت برخورد خوب و رسیدگی سریع به کار مردم در کلانتری ها تاکید کرد و اظهار داشت: مسلماً اگر به کار مردم در کلانتری ها رسیدگی شود بسیاری از مشکلات آنان حل می شود و دیگر کارشان به دادگاه ها کشیده نمی شود.

سردار اشتری در سهم دستگاه ها در تولید امنیت گفت: ما معتقدیم یک نهاد انقلابی و سرباز مقام معظم رهبری هستیم و کار خود را انجام می دهیم اما این طور نیست که همه وظایف بر دوش پلیس بیفتد و دیگر دستگاه ها به وظایف خود عمل نکنند.

وی افزود: هم در خصوص سرقت هم در موضوع مبارزه با اراذل و اوباش، هم در موضوع جمع آوری و درمان معتادان متجاهر و هم ناهنجاری‌های اخلاقی ادارات دیگر مسئول هستند و وظایف خاص خود را دارند و باید به انتظامی کشور کمک کنند.

 

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تصادفات در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ما گفتیم در ایام نوروز هیچ خودرویی را به خاطر جریمه توقیف نمی کنیم اما اگر راننده‌ای تخلفات حادثه ساز داشته باشد خودروی او را حتماً توقیف خواهیم کرد چرا که این فرد هم جان خودش و سرنشینان خودروی خود و هم جان سرنشینان خودروهای دیگر را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: الحمدالله علی‌رغم افزایش 50 درصدی مسافرت‌های نوروزی نسبت به سال گذشته با کاهش بیش از 20 درصدی تلفات انسانی در تصادفات شهری و برون‌شهری روبه‌رو بودیم و این اتفاق را نتیجه لطف خداوند، همت همکاران من در پلیس راه و راهور و اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌ها می‌دانیم.

سردار اشتری بیان داشت: با این وجود تعداد کشته‌های تصادفات نوروز امسال باز هم زیاد است و باید در زمینه آشکار‌سازی نقاط حادثه‌خیز و اطلاع‌رسانی و هشدار دادن به مردم اقدامات بسیار زیادی شود. نقاط حادثه خیز استان اصفهان هم زیاد است و باید در خصوص رفع این نقاط تلاش بیشتری صورت گیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور اولویت اول در بحث معیشت کارکنان را تامین مسکن کارکنان عنوان کرد و گفت: باید یا به کارکنان مسکن سازمانی یا مسکن ملکی بدهیم و در این خصوص نیاز به یک کار جهادی داریم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: در این خصوص تعاملات خوبی با سازمان زمین شهری و وزارت مسکن و شهرسازی صورت گرفته است و سال گذشته 10 هزار مسکن ملکی به کارکنان واگذار کردیم.

 

 

 

 

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بگذاریدخانومهاآزادباشنددونخ بومردی راوس،وسه نمی کنددراین مملکت خیلی کارهای مهم تری وجود داردبرزمین مانده است آنهاراانجام دهیدفرافکنی نکنیم پاپیچ خانمهانشویدگناهی نکرده اندکه خداوند ایشان رازن آفریده تادراین کشوربه آنهاظلم شودنارضایتی راافزایش ندهیدمردم به اندازه کافی دلشان خون است....

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه