ارسال به دیگران پرینت

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شد

قاضی‌عسکر به تولیت آستان حضرت عبدالعظیم منصوب شد

| حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر را به تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم و همه متعلقات و بقاع وابسته به آن بقعه مبارک منصوب کردند.


قاضی‌عسکر به تولیت آستان حضرت عبدالعظیم منصوب شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر را به تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم و همه متعلقات و بقاع وابسته به آن بقعه مبارک منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب حجةالاسلام آقای حاج سیّدعلی قاضی‌عسکر دامت‌افاضاته

با طلب رحمت و مغفرت الهی برای متولی فقید آستان مطهّر حضرت عبدالعظیم سلام‌الله‌علیه حجةالاسلام آقای محمدی ریشهری که حقاً خدمات ماندگار و با ارزشی در طول این مسئولیت به انجام رسانیدند، جنابعالی را به تولیت آن بقعه‌ی مبارک و همه‌ی متعلقات و بقاع وابسته به آن منصوب میکنم. ادامه‌ی آبادانی آن حریم مطهّر، و رعایت آسایش زائران و گسترش فضای معنوی و معرفتی در آن، و حفظ حقوق مردم عزیز شهر ری، و ارائه‌ی خدمت به محرومان و مستحقان، عمده‌ی انتظارات اینجانب است. تشکر اینجانب را به همکاران صمیمی و پر تلاش مرحوم آقای ریشهری ابلاغ فرمائید.

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      آقای قاضی عسگر امیدوارم این سمت خوشحالت کرده باشد تا می تونی دعا کن همه بیماران ی شغل گیر بیارند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه