ارسال به دیگران پرینت

دکل مخابراتی ایرانسل

سرقت پیچ‌ها علت سقوط دکل مخابراتی ایرانسل در زاهدان بوده است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: سرقت پیچ‌ها و وزش باد علت اصلی سقوط دکل مخابراتی شرکت ایرانسل در خیابان پهلوانی زاهدان بوده است.

سرقت پیچ‌ها علت سقوط دکل مخابراتی ایرانسل در زاهدان بوده است

نیک ‌محمد بلوچزهی روز یکشنبه اظهارداشت: این دکل مخابراتی توسط پیمانکار شرکت ایرانسل در چند روز گذشته در خیابان پهلوانی زاهدان نصب شده بود و پیمانکار در حال تهیه فنس بوده که متاسفانه یک نفر با سرقت پیچ‌های دکل و همچنین وزش باد باعث سقوط آن می‌شود.

وی ادامه داد: در همان لحظات نخست سقوط دکل مخابراتی با مدیر شرکت ایرانسل در سیستان و بلوچستان تماس گرفته شد تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: نماینده شرکت ایرانسل در استان با معاون عمرانی فرماندار زاهدان در رابطه با سقوط دکل مخابراتی این شرکت نشست تخصصی برگزار کرده است.

وی بیان کرد: شهرداری منطقه به همراه معاونت عمرانی فرمانداری زاهدان و نماینده شرکت ایرانسل از محل سقوط دکل بازدید کردند.

بلوچزهی تصریح کرد: درصدد بودیم تا در همان لحظات نخست که دکل بر روی منزل مسکونی سقوط کرده را جمع‌آوری کنیم اما صاحب این منزل مسکونی اجازه چنین کاری را نداده است.

وی افزود: نماینده شرکت ایرانسل متعهد شده که تمام هزینه تعمیرات این منزل مسکونی را که دکل بر روی آن سقوط کرده است را پرداخت کند.

سقوط دکل مخابراتی در زاهدان مصدومی نداشت

افشین فلاح قاسمی مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: سقوط دکل مخابراتی بر روی یک منزل مسکونی در  خیابان پهلوانی این شهر مصدومی نداشته است.

افشین فلاح قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از اعلام سقوط دکل مخابراتی به سازمان آتش نشانی، بلافاصله همکاران این سازمان در محل حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: کارکنان آتش نشانی نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

 

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه