ارسال به دیگران پرینت

شخصیت شناسی

شخصیت شناسی انگشتان دست +تصاویر

شاید برایتان عجیب باشد اما واقعیت دارد، شکل و فرم هر یک از انگشتان دست شما می تواند رازهایی از شخصیتتان را فاش کند.

شخصیت شناسی انگشتان دست +تصاویر

شاید برایتان عجیب باشد اما واقعیت دارد، شکل و فرم هر یک از انگشتان دست شما می تواند رازهایی از شخصیتتان را فاش کند.

شخصیت شناسی انگشتان دست

انگشت شست

اگر انگشت شست تان قوی و کلفت باشد، احتمالا این موضوع به خاطر روابط خانوادگی شما است. از طرفی شما فردی هستید که خیلی به پول اهمیت می دهید. پول تان را صرف خرید هر چیزی نکرده و خیلی در خرید غذا، خوراکی و لباس ولخرجی نمی کنید.

همیشه درخواست صریح و مشخصی دارید. خیلی منطقی هستید و به عهد و پیمان خود پایبند می مانید.

اگر انگشت شست شما نازک، صاف و منعطف است، یعنی شخصیت تان متضاد افرادی می باشد که انگشت شصت ضخیم و خیلی قوی دارند. شما زندگی را راحت می گیرید وهمه چیز را سریع انجام می دهید و خیلی منطقی فکر نمی کنید. خیلی زود بی قرار می شوید و کنترل تان را از دست می دهید و همیشه به دنبال سرگرمی هستید.

اگر انگشت شصت تان دراز و بلند است، یعنی فرد آسان گیری هستید، خیلی سریع پیشرفت می کنید، توجه و عشق زیادی را صرف دیگران می کنید. اعتماد به نفس بالایی دارید و همیشه به دنبال بهترین ها می گردید.

اگر انگشت شست تان کوتاه است، یعنی همیشه به تلاش خودتان تکیه می کنید. خیلی اهل کسب تجربه هستید و همیشه به دنبال ثروت می روید.

انگشت شست

انگشت اشاره

طول و درازای انگشت اشاره با انگشت وسط تعیین می شود.

اگر انگشت اشاره بلندی داشته باشید، یعنی غیرقابل توقف هستید، همیشه هدفمند زندگی می کنید و به دنبال قدرت می باشید.

اگر با انگشت وسط یک اندازه باشد، یعنی شما فرد سرسختی هستید و زیاد ولخرجی می کنید، همچنین انتظار زیادی از دیگران دارید، به روابط اجتماعی اهمیت می دهید، روابط درون فردی خوبی دارید و سعی می کنید که دیگران را کنترل کنید.

اگر انگشت اشاره کوتاهی داشته باشید؛ یعنی اجازه نمی دهید که دیگران از شما تقلید کنند. اگر دیگران به شما زور بگویند، مخالف فکر آن ها عمل می کنید. گاهی اوقات در کارتان خیلی سخت کوش می شوید.

انگشت اشاره

انگشت وسط

اگر انگشت وسط خیلی کوتاه بوده و کمی حالت مورب پیدا کرده باشد، نشان دهنده این است که در محل کار خیلی سخت کوش هستید.

اگر انگشت وسط خیلی ضخیم باشد، یعنی دوست دارید که احساسات تان را تحت کنترل بگیرید تا بعدا پشیمان نشوید.

اگر انگشت وسط بلندتر از دیگر انگشتان تان باشد، به معنای این است که در بیزینس، ثروت و قدرت به بهترین حالت ممکن می رسید.

اگر انگشت وسط خیلی کوتاه باشد و تقریباً طول آن با دیگر انگشتان یکسان باشد، به معنای این است که در محل کار خیلی اضطراب دارید و در نهایت باید تغییر ایجاد کنید تا به خواسته تان برسید.

انگشت وسط

انگشت حلقه

انگشت حلقه نشان دهنده ارتباطات خانوادگی و عاشقانه است.

اگر انگشت حلقه کوتاه تر از انگشت وسط باشد، نشان دهنده این است که شما مسئولیت پذیری را در قبال خانواده خود احساس می کنید و احتمالا فرزندان زیادی را به این دنیا خواهید آورد. خیلی فرد گرا هستید و دوست دارید که خیلی متواضع و فروتن باشید و از ریسک کردن هم نمی ترسید.

اگر انگشت حلقه به اندازه انگشت وسط باشد؛‌ نشان دهنده این است که خیلی فکرتان درگیر یک شبه پولدار شدن است. از گوش دادن به موسیقی‌ های مورد علاقه خود لذت می برید و تمایل زیادی به پیروز شدن دارید.

اگر انگشت حلقه کمی بلند باشد، یعنی شما در کارهای تان استقلال زیادی را احساس می کنید و ممکن است تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار بگیرید.

انگشت حلقه

انگشت کوچک

اگر انگشت‌ کوچک تان خیلی کوتاه است و وضعیتِ متناسبی ندارد و حالتی شبیه به خمیدگی به خود گرفته، نشان دهنده قدرت پایین و ضعف است؛ یعنی شما خیلی زود دچار استرس می شوید. شما دوست دارید همه چیز را واضح و شفاف بفهمید و خیلی ساده هستید و از هیاهو به پا کردن متنفر می باشید.

اگر انگشت تان حالت گرد و بلند داشته باشد، یعنی ظرفیت کاری خیلی بالایی دارید. مهارت های اجتماعی در شما زیاد است و فرد بلند پروازی هستید.

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه