ارسال به دیگران پرینت

رامین راستاد:

رامین راستاد: با «مافیا» قضاوتم نکنید!

رامین راستاد با اعتقاد بر اینکه اجرای رئالیتی‌شوهایی مانند «جوکر» و «مافیا» در تلویزیون، بر کیفیت این برنامه‌ها تاثیر می‌گذارد، در عین حال آرزو کرد که تلویزیون به روزهای اوجش در دهه‌ی ۸۰ بازگردد.

رامین راستاد: با «مافیا» قضاوتم نکنید!

رامین راستاد بازیگر ـ که در سری جدید «شب‌های مافیا» حضور دارد، درباره‌ی ساختار رئالیتی‌شوها و ارائه‌ی آنها از بستر شبکه نمایش خانگی  گفت: با این ساختار برنامه‌سازی ۱۰۰ درصد موافق هستم. در تلویزیون ما یکسری ممیزی‌ها وجود دارد که به کیفیت برخی از برنامه‌ها آسیب می‌زند. مثلا اگر قرار بود «شب‌های مافیا» در تلویزیون اجرا شود، نمی‌توانست با این طراحی لباس و فضا به سمع و نظر مخاطب برسد. این رئالیتی‌شوها در فضای پلتفرم‌های موجود، بسیار جا افتاده‌اند و بر اساس آمار و ارقام، تماشاگران زیادی دارند. جامعه ما الان به این برنامه‌ها خیلی نیاز دارد و می‌بینیم که چقدر از این برنامه‌ها استقبال می‌شود.

راستاد در پاسخ به این پرسش که چقدر بازی در «شب‌های مافیا» را جدی گرفته و برنده شدن در این مسابقه برایش اهمیت داشته است؟ توضیح داد: مسابقه را خیلی جدی گرفتم ولی حاضر نیستم برای یک مسابقه و سرگرمی، دوستانم را زیر سوال ببرم یا چیزی بگویم که ناراحت شوند؛ آنقدر برایم ارزش ندارد. اما مساله تقلب برایم مهم است؛ اگر هنرمندی حاضر شود در مسابقه‌ای که برای سرگرمی مردم ساخته می‌شود تقلب کند، باید به حالش گریه کرد.

این بازیگر درباره‌ی تاثیر شرکت در رئالیتی‌شوها بر نگاهی که به بازیگران شکل می‌گیرد و حتی روند پیشنهاد نقش‌ها، با بیان اینکه کاش این برنامه‌ها در قضاوت شدن بازیگر تاثیری نداشت، گفت: اینکه رامین راستاد با ۲۵ سال سابقه‌ی بازیگری، به واسطه شرکت در یک مسابقه قضاوت شود، کم‌لطفی و ناعادلانه است. ممکن است من در این بازی خوب نباشم و در بازی دیگری خوب باشم؛ بنابراین صرفا شرکت در یک مسابقه، معیار خوبی برای قضاوت درباره افراد نیست. پرمخاطب‌ترین مسابقه‌ای که الان در شبکه نمایش خانگی داریم «شب‌های مافیا» است و هر کسی در این مسابقه شرکت کند بُلد می‌شود و مدتی مطرح است. بهتر است مردم، ما را فقط در جریان همین مسابقه قضاوت کنند و شخصیت ما را به اتفاقات این مسابقه ربط ندهند.


رامین راستاد: با «مافیا» قضاوتم نکنید!

او درباره‌ی ایفای نقش در کارهای در حال ساخت و در نوبت پخش برای تلویزیون، توضیح داد: دو ـ سه کار خوب برای پخش دارم. در سریال «راز ناتمام» نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی را بازی کردم و خیلی دوست دارم زودتر پخش شود و خروجی‌اش را ببینم. در سریال «زیرخاکی»، نقش خیلی بانمکی دارم و پارتنرم پژمان جمشیدی است. سریال «نجلا» را هم دارم که آنهم نوروز پخش می شود.

راستاد در پایان در پاسخ به پرسشی درباره اوضاع این روزهای تلویزیون، با بسنده کردن به دو جمله، گفت: آرزو می‌کنم تلویزیونمان به روزهای اوجش مثل دهه ۸۰ برگردد که سریال‌های متعدد و باکیفیتی تولید می‌شد و مخاطب زیادی داشت.

چکیده ای از بیوگرافی رامین راستاد:

زمینه فعالیت: بازیگر

تولد: ۲ خرداد ۱۳۵۱ ‌مشهد

ملیت: ایران

فرزندان: صدف و آرشک

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۵ - تاکنون

 

رامین راستاد: با «مافیا» قضاوتم نکنید!

گریم رامین راستاد در فیلم غلط انداز

 

بیوگرافی رامین راستاد

رامین راستاد متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. رامین راستاد اصالتا تهرانی است ولی به واسطه شغل پدرش در مشهد متولد شده است و همچنین دوران کودکی اش نیز در بندرعباس گذراند. رامین راستاد  دو برادر دارد. رامین راستاد  دانشجوی انصرافی رشته ادبیات در ترم سه دانشگاه است

رامین راستاد  در خصوص  نحوه ورودش به دنیای بازیگری گفت: همیشه دوست داشتم بازیگر شود و بعد با انصراف از دانشگاه در کلاس های بازیگری  امین تارخ  شرکت کردم.

رامین راستاد بازیگری را در سال 1375 با بازی در فیلم حریف دل شروع کرد. وی با بازی در سریال زیر تیغ به شهرت رسید.  رامین راستاد علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان طراح گریم و دستیار کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

رامین راستاد: با «مافیا» قضاوتم نکنید!

عکس های اینستاگرام رامین راستاد

 

علاقه رامین راستاد به فوتبال:

قبلا فوتبالیست بوده و به صورت حرفه‌ای نیز فوتبال را دنبال می ‌کرده، ولی بعد به خاطر علاقه زیاد به بازیگری، فوتبال را کنار گذاشت.

رامین راستاد: با «مافیا» قضاوتم نکنید!

بازی رامین راستاد در فیلم تلسکوپ

 

ازدواج  رامین راستاد:

رامین راستاد چندین سال قبل ازدواج کرده و ماحصل این ازدواج یک دختر و یک پسر می باشد

رامین راستاد: با «مافیا» قضاوتم نکنید!

رامین راستاد و همسرش

رامین راستاد درباره ارتباط به فرزندانش چنین گفت:

اسم ارشک را مادرش انتخاب کرد. دوست داشتم اسمش را ببرک بگذارم. ببرک کارمل یکی از قهرمانان افغان است. آنقدر به این اسم علاقه دارم که حتی جاهایی که نام کاربری بخواهد ببرک می گذارم.

اما مادرش ارشک را دوست داشت و من دیدم هم اسم خوبی است و هم اینکه حق مادرش است، که نام او را انتخاب کند. اسم دخترم هم صدف است.

همه چیز مدرسه و درس ارشک با من است. به نوعی تقسیم کار کرده ایم. درس دخترم با مادرش است , و درس ارشک با من است.

رابطه ام با دخترم هم خیلی خوب است اما طبیعی است که با مادرش راحت تر باشد. ۱۴ یا ۱۵ سالش بود، که یکی دو کار بازی کرد، خوب هم ظاهر شد اما خودش دیگر نخواست ادامه بدهد.

حتی در فیلمی که خودم ساختم او را به عوامل پیشنهاد دادم که اگر تایید کردند بیاید بازی کند اما، خودش بعد از تست گریم نپذیرفت.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه