ارسال به دیگران پرینت

شرکت توتال انرژیز

جدیدترین غول انرژی فرانسوی خرید نفت روسیه را متوقف کرد

شرکت توتال انرژیز با اعلام توقف خرید نفت و دیزل روسیه تا پایان سال میلادی جاری، جدیدترین غول انرژی شد که در اعتراض به حمله نظامی به اوکراین، نفت این کشور را تحریم کرد. این غول انرژی فرانسوی در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به وخامت اوضاع در اوکراین و وجود منابع دیگر برای تامین نفت اروپا، توتال انرژیز به صورت یکجانبه تصمیم گرفت دیگر وارد قرارداد‌های جدید برای خرید نفت و فرآورده‌های نفتی روسیه نشود.

جدیدترین غول انرژی فرانسوی خرید نفت روسیه را متوقف کرد

شرکت توتال انرژیز با اعلام توقف خرید نفت و دیزل روسیه تا پایان سال میلادی جاری، جدیدترین غول انرژی شد که در اعتراض به حمله نظامی به اوکراین، نفت این کشور را تحریم کرد.  این غول انرژی فرانسوی در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به وخامت اوضاع در اوکراین و وجود منابع دیگر برای تامین نفت اروپا، توتال انرژیز به صورت یکجانبه تصمیم گرفت دیگر وارد قرارداد‌های جدید برای خرید نفت و فرآورده‌های نفتی روسیه نشود.

شرکت توتال انرژیز با اعلام توقف خرید نفت و دیزل روسیه تا پایان سال میلادی جاری، جدیدترین غول انرژی شد که در اعتراض به حمله نظامی به اوکراین، نفت این کشور را تحریم کرد.

این غول انرژی فرانسوی در بیانیه ای اعلام کرد با توجه به وخامت اوضاع در اوکراین و وجود منابع دیگر برای تامین نفت اروپا، توتال انرژیز به صورت یکجانبه تصمیم گرفت دیگر وارد قراردادهای جدید برای خرید نفت و فرآورده های نفتی روسیه نشود.

توتال انرژیز پیش‌تر اعلام کرده بود خرید نفت روسیه در بازار معاملات نقدی را متوقف کرده است. اکنون احتمال توقف خرید گاز طبیعی یا گاز طبیعی مایع روسیه هم وجود دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این غول نفتی پیش‌تر اعلام کرده بود در پروژه های جدید در روسیه سرمایه گذاری نخواهد کرد و دیگر سرمایه ای برای پروژه LNG ۲ آرکتیک فراهم نمی کند. توتال پس از این که حمله نظامی روسیه را به اوکراین محکوم کرد، به دلیل این که مانند سایر شرکت‌های بزرگ نظیر بریتیش پترولیوم و شل خروج از پروژه های روسی را اعلام نکرده بود، هدف انتقاد قرار گرفت.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه