ارسال به دیگران پرینت

سینما و تلویزیون

شرایط سخت رضا رویگری در این روزها

رضا رویگری این روزها حال خوشی از نظر جسمی و روحی ندارد و شرایط سختی را پشت‌سر می‌گذارد. او از سابقه ۶۰ساله خود در دنیای هنر می‌گوید و گلایه‌هایی از اهالی سینما و تلویزیون دارد که در این روزها او را فراموش کرده‌اند.

 شرایط سخت رضا رویگری در  این روزها

رضا رویگری این روزها حال خوشی از نظر جسمی و روحی ندارد و شرایط سختی را پشت‌سر می‌گذارد. او از سابقه ۶۰ساله خود در دنیای هنر می‌گوید و گلایه‌هایی از اهالی سینما و تلویزیون دارد که در این روزها او را فراموش کرده‌اند.

رویگری از ابراز علاقه مردم به خودش می‌گوید و اعتقاد دارد که مردم ایران به او لطف بسیار داشته‌اند و او عاشقانه از مهر و محبت مردم سخن به میان می‌آورد.

دوست دارم از رمان «کلیدر» سریال بسازم

خیلی از نقش‌ها را دوست داشتم بازی کنم اما محمود دولت آبادی یک رمان دارد به نام «کلیدر» که دوست داشتم آن‌را بسازم و یکی از نقش‌های آن‌را خودم بازی کنم.

 

این رمان زندگی افرادی را در یک روستا به نگارش درآورده و پر از شخصیت‌های جالب و دوست‌داشتنی است و مطمئنم اگر این کتاب به‌عنوان یک سریال ساخته شود قطعا یکی از بهترین سریال‌های صدا و سیما خواهد شد.

به پایتخت علاقه دارم

اگر باز هم به گذشته بازگردیم من دنیای هنر را انتخاب می‌کنم اما در روش زندگی خودم قطعا تغییراتی خواهم داد که وقتی پیشکسوت شدم این‌گونه از عشق خودم – سینما- دور نمانم.

طوری زندگی می‌کنم که دیگر مجبور نباشم هر نقشی را در سینما و تلویزیون ایفا کنم و نقش‌هایی را که دوست داشتم بازی خواهم کرد. خیلی دوست دارم در سریال پایتخت و با محسن تنابنده همبازی شوم.

 
 

رضا رویگری درباره سریال «پایتخت» اظهار نظر جالبی کرده است.

سیروس مقدم و محسن تنابنده برای این سریال خیلی زحمت کشیده‌اند و مردم هم این سریال را خیلی دوست دارند و امیدوارم که ساخت فصل‌های دیگر این سریال ادامه داشته باشد. نقش‌های زیادی را در تلویزیون و سینما ایفا کردم اما واقعا بازی در سریال‌های تاریخی برایم بسیار جالب بود.

باید درباره تاریخ ایران و اسلام سریال‌های بیشتری ساخته شود، چون مردم این نوع سریال‌ها را خیلی دوست دارند. ما با سریال مختارنامه نشان دادیم که مردم تا چه اندازه به سریال‌های تاریخی علاقه دارند.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      رسانه نباید فقط مشکلات سلیبریتی ها دایما رسانه ایی کنند ... در جمع این ملت ، آدم های هستند که واقعا به نان شب شون محتاجند . گرفتار بیماری و نداری هستند ! چرا همش مشکلات رضا رویگری ؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه