ارسال به دیگران پرینت

سفرهای نوروزی :

افزایش ۶۰ درصدی سفرهای نوروزی

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور، با اشاره به شروع سال ۱۴۰۱ و همچنین آغاز سفرهای نوروزی و مسافرت‌های آحاد مردم به جای جای کشور، عنوان کرد : سفرهای نوروزی امسال تاکنون با افزایش ۶۰ درصدی روبرو بوده است.

افزایش ۶۰ درصدی سفرهای نوروزی

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور، ضمن بیان افزایش ۶۰ درصدی سفرهای نوروزی، گفت: پلیس تمهیدات لازم را برای برقراری امنیت مردم در نوروز اندیشیده است.

سردار قاسم رضایی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ مجموعه انتظامی کل کشور در بحث مأموریت‌های ابلاغی سربلند بوده و توفیقات حاصل شده را از نتایج همکاری مردم با پلیس دانست.

وی با اشاره به شروع سال ۱۴۰۱ و همچنین آغاز سفرهای نوروزی و مسافرت‌های آحاد مردم به جای جای کشور، عنوان کرد : سفرهای نوروزی امسال تاکنون با افزایش ۶۰ درصدی روبرو بوده است.

رضایی با اشاره به تمهیدات لازم پلیس در ایام نوروز، بیان کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت مجاز از عوامل اصلی کاهش تصادفات جاده‌ای است.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به رعایت مقررات قانونی و شرعی در تفرجگاه‌های عمومی توسط مردم، اضافه کرد: پلیس برخورد با هر نوع ناهنجاری اجتماعی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به تعامل و همکاری خوب مردم، ادامه داد: خط قرمز پلیس هنجارشکنی بوده و بشدت با هنجارشکنان برخورد خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه لرستان یکی از استان‌های موفق در زمینه انتظامی است، افزود: هر کس آرامش مردم و جامعه را برهم بزند بشدت با وی برخورد خواهد شد.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور ضمن تأکید بر رعایت حقوق عامه مردم، بیان کرد: پلیس هیچگونه مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ندارد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه