ارسال به دیگران پرینت

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور :

تمهیدات لازم برای برقراری امنیت مردم در نوروز

سردار قاسم رضایی ضمن اعلام افزایش ۶۰ درصدی سفرهای نوروزی، گفت: پلیس تمهیدات لازم را برای برقراری امنیت مردم در نوروز اندیشیده است.

 تمهیدات لازم  برای برقراری امنیت مردم در نوروز

سردار قاسم رضایی ضمن اعلام افزایش ۶۰ درصدی سفرهای نوروزی، گفت: پلیس تمهیدات لازم را برای برقراری امنیت مردم در نوروز اندیشیده است.

سردار قاسم رضایی عصر شنبه در پایان سفر خود در استان لرستان، اظهار داشت: بحمدالله در سال ۱۴۰۰ مجموعه انتظامی کل کشور در بحث مأموریت‌های ابلاغی سربلند بوده و توفیقات حاصل شده از نتایج همکاری مردم با پلیس بوده است.

 

این مقام انتظامی با اشاره به شروع سال ۱۴۰۱ و همچنین آغاز سفرهای نوروزی و مسافرت‌های آحاد مردم به جای جای کشور، خاطر نشان کرد: سفرهای نوروزی امسال تاکنون با افزایش ۶۰ درصدی روبرو بوده است.

وی با اشاره به تمهیدات لازم پلیس در ایام نوروز بیان داشت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، حرکت با سرعت مجاز از عوامل اصلی کاهش تصادفات جاده‌ای است.

 

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رعایت مقررات قانونی و شرعی در تفرجگاه‌های عمومی توسط مردم، خاطر نشان کرد: پلیس برخورد با هر نوع ناهنجاری اجتماعی را در دستور کار دارد.

 
 

سردار رضایی در ادامه با اشاره به تعامل و همکاری خوب مردم، بیان داشت: خط قرمز پلیس هنجارشکنی بوده و به شدت با هنجارشکنان برخورد خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه استان لرستان یکی از استان‌های موفق در زمینه انتظامی هست، خاطر نشان کرد: هر کس آرامش مردم و جامعه را برهم بزند به شدت با وی برخورد خواهد شد.

سردار رضایی ضمن تاکید بر رعایت حقوق عامه مردم، بیان داشت: پلیس هیچ‌گونه مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ندارد.

 

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه