ارسال به دیگران پرینت

استاندار کرمان خبر داد؛

ترافیک بالای جاده‌های منتهی به کرمان

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به ترافیک بالای جاده‌های منتهی به کرمان گفت: آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستیم.

ترافیک بالای جاده‌های منتهی به کرمان

 علی زینی وند عصر جمعه در جیرفت و پس از بازدید از روند آمادگی نوروزی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی اظهارداشت: با همت همه دستگاه‌های متولی تمامی تمهیدات لازم برای سفری ایمن در استان برنامه ریزی شده است تا مسافران سفری ایمن و راحت به کرمان داشته باشند.

استاندار کرمان حجم ترافیک در جاده‌های منتهی به کرمان را بالا توصیف و تاکید کرد: همه تمهیدات برای اسکان و استقبال از مسافران نوروز و زائران گلزار مطهر سردار سلیمانی اندیشیده شده تا کمترین کمبودی شکل نگیرد.

وی اظهارداشت: با توجه به محدودیت‌های سفر طی ۲ سال اخیر، واکسیناسیون عمومی و زمان شروع ماه مبارک رمضان پس از پایان ایام نوروز، امسال شاهد حجم زیاد مسافرت‌های نوروزی خواهیم بود.

زینی وند افزود: اهمیت این موضوع به گونه‌ای بود که رئیس جمهور نیز شورای ترافیک را شخصاً تشکیل داد و بلافاصله استانداران به تهران رفتند و با وزیر کشور نشست داشتیم.

استاندار کرمان همچنین از تشکیل و فعالیت مستمر کارگروه‌های ترافیک و تنظیم بازار در ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات لازم در این ۲ کارگروه برنامه ریزی شده است.

وی به تشکیل کارگروه ترافیک استان نیز اشاره و بیان کرد: این کارگروه در افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها طی چند جلسه با حضور خودم تشکیل، موارد بررسی و دستورات لازم صادر شد.

زینی وند تاکید کرد: فعالیت‌ها ذیل این کارگروه‌ها توسط معاونان استاندار به صورت مستمر پایش می‌شود.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه