ارسال به دیگران پرینت

قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید

نرخ جدید میوه شب عید اعلام شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی نرخ جدید میوه شب عید را اعلام کرد و گفت: قیمت ها 5 تا 15 درصد زیر قیمت خرده فروشی در هر استان تعیین شده است.


نرخ جدید میوه شب عید اعلام شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی نرخ جدید میوه شب عید که ستاد تنظیم بازار تصویب کرده است را اعلام کرد.

اسماعیل قادری فر، نرخ جدید میوه شب عید را که ستاد تنظیم بازار تصویب کرده است اعلام کرد و گفت: قیمت ها 5 تا 15 درصد زیر قیمت خرده فروشی در هر استان تعیین شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: ستاد تنظیم بازار برای هر استان کف قیمتی را تعیین کرده و در اختیار استان ها قرارداده که بر اساس آنها 5 تا 15 درصد زیر قیمت خرده فروشی هر استان عرضه شود.

وی گفت: به عنوان مثال در تهران قیمت سیب زرد 14000 تومان، سیب قرمز 13200 تومان و پرتقال 11 هزار تومان عرضه خواهد شد.

قادری فر افزود: توزیع میوه در تهران و استان ها به دو روش: سامانه های هوشمند بازرگام و اسنپ فود و نیز عرضه مستقیم خواهد بود.

به گفته این مسئول در سطح کشور 680 عرضه مستقیم میوه دارد که بدون واسطه و با قمیت های تعیین شده مردم می توانند خریداری کنند.

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور تصریح کرد که عرضه میوه در استان ها 5 تا 15 درصد زیر قیمت میانگین خرده فروشی است و توزیع با سیستم هوشمند هم به نرخ میانگین میادین میوه و تره بار شهرداری خواهد شد.

به گفته این مسئول کسانی که میوه را از طریق سامانه بازرگام یا اسنپ فود سفارش می دهند بدون دریافت هزینه درب منزل تحویل خواهد شد.

قادری فر این را هم گفت که همه میوه ها درجه یک هستند و در صورتی که خریداران از کیفیت میوه ها رضایتی نداشتند بدون بهانه عودت داده می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: میوه از طریق سامانه هوشمند تا 24 ساعت تحویل داده می شود و توزیع تا 13 فروردین ادامه دارد.

 پیش از این سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران قیمت هر کیلو پرتقال را 9 هزار تومان،سیب قرمز ۱۱‌هزار‌تومان و سیب زرد را ۱۲‌هزار‌تومان اعلام کرده بود.

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ایران فقط تهران است بقیه ساکنین ایران هستیم هم وطن نیستیم ماراغریبه پنداشته اندیاافغانستانی هستیم اینجادرشهرمابدترین وخرابترین میوه کیلویی 25000هزارتومان است وقتی میگویی تنظیم بازارچه شدبامسخره میگویندبروازگوینده خبربگیریابروتهران بخر

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام خواهشمند است جهت برسی وقیمتها یک سر به میادین تره بار زده و خود قضاوت کنید قیمتها با آنچه وزیر میگوید فرق دارد.

    • سهراب محمدی ارسالی در

      قیمت میوه که دولت اعلام کرده از میدان تبار گران تره این تنظیم بازار نیست بلکه تخریب بازاره خدا قوت (این هم شد خودرو بازار یه قیمت کارخانه یه قیمت

    • ایرانی ارسالی در

      اینجا هیچ نظارتی نیست هر کی به هر قیمتی دلش میخواد میفروشه مردمم مجبورن میخرن نظارت فقط واسه تهرانه نه روستاییا و شهرستانیهای ساده و بدبخت

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه