ارسال به دیگران پرینت

تو زندگی، مدیریت و کنترل دست کیه؟

متولدین کدام ماههای سال، در کنترل زندگی بهتر عمل میکنند؟

برخی از افراد همیشه کنترل زندگی شان را در دست دارند و میتوانند در شرایط مختلف زندگیشان را مدیریت کنند بخشی از این خصوصیت با ماه تولدشان ارتباط دارد.

متولدین کدام ماههای سال، در کنترل زندگی بهتر عمل میکنند؟

متولدین کدام ماههای سال، در کنترل زندگی بهتر عمل میکنند؟

اگر می‌ خواهید در زندگی تعادل را احساس کنید و زندگی تان را دوست داشته باشید، باید سعی کنید که همیشه کنترلِ آن را در دست بگیرید و با برنامه‌ریزی پیش بروید

فروردین

فروردین ماهی ها مدیر و رهبر هستند و روی خودشان تسلط دارند. می دانند که چگونه باید مسیر اصلی زندگی را مدیریت کنند. هرگز از اینکه دیگران آن ها را بشناسند، نمی‌ ترسند.‌

فروردین ماهی ها هیچ گاه عقب نمی‌ نشینند و سعی می‌ کنند که همیشه در صحنه باشند و شرایط را مدیریت کنند. روحیه رقابت جویانه بسیار بالایی دارند که همین به انها انگیزه می دهد و مانع از کلافگی شان در زندگی می شود.

مدیر بودن

مرداد

مرداد ماهی ها همیشه می دانند که چگونه باید هر کاری را به موقع و به درستی انجام دهند؛ اکثراً هم خوب عمل می کنند. اعتماد بنفس بالایی دارند و می دانند که چگونه فرد موفقی باشند، زیرا همیشه کنترل ذهن خود را دارند و کارشان را به درستی انجام می دهند.

شهریور

شهریور ماهی ها ذهن دقیقی دارند. می دانند که چگونه به جزئیات توجه کنند و همیشه آماده انجام کارهای جدید هستند و از قبل هر چیز را در ذهنشان برنامه‌ریزی می‌ کنند. کنترل هر چیز را در زندگی در دست می‌ گیرند. خیلی از اوقات بدون این که دیگران متوجه شوند، از راه دور هم شرایط را کنترل می کنند.

ذهن خلاق

دی

دی ماهی ها هرگز قوانین را زیر پا نمی گذارند و به دنبال برقراری عدالت هستند و کنترل شرایط را در دست می گیرند و‌ همیشه مدیران خوبی می باشند. هیچ وقت ناامید نمی شوند و روی خودشان تسلط دارند و مسئولیت خود را خیلی خوب انجام می دهند.

 

منبع : سیمرغ
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه