ارسال به دیگران پرینت

حرم مطهر امام خمینی (ره) | متروی تهران | بهشت زهرا

افزایش خدمات متروی تهران در پنجشنبه و جمعه آخر سال

مدیرعامل شرکت بهره‌ برداری متروی تهران و حومه از افزایش اعزام قطارهای خط یک به سمت ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) در پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

افزایش خدمات متروی تهران در پنجشنبه و جمعه آخر سال

مهدی شایسته اصل با اشاره به سنت حسنه زیارت اهل قبور و شهدا در پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: به منظور سهولت تردد مسافران در مسیرهای منتهی به بهشت‌زهرا (سلام‌الله‌علیها)، در این روزها اعزام قطارهای خط یک متروی تهران به سمت ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) افزایش می‌یابد.

وی افزود: در روزهای عادی نیمی از قطارهای خط یک متروی تهران تنها تا ایستگاه شهرری اعزام می‌شوند و با شانت در این ایستگاه مجدد به سمت تجریش بازمی‌گردند؛ اما در روز پنجشنبه و جمعه آخر سال (۲۶ و ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰) تمام قطارهای این خط تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) و کهریزک تردد خواهند کرد که این موضوع سبب افزایش دوبرابری ظرفیت جابه‌جایی مسافر در ایستگاه منتهی به بهشت‌زهرا (س) خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به فاصله حرکت ۴ تا ۵ دقیقه‌ای قطارها در روز پنجشنبه اشاره و خاطرنشان کرد: ۷۰ نیروی کمکی به پرسنل مستقر در ایستگاه‌های خط یک افزوده می‌شود تا شاهد خدمات‌رسانی بهتری به مسافران در پنجشنبه و جمعه آخر سال باشیم.

شایسته اصل گفت: خدمات‌رسانی ویژه به مسافران در روز جمعه ۲۷ اسفندماه نیز با اعزام قطارهای فوق العاده به خصوص در صبح ادامه می یابد. 

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، وی در پایان خاطرنشان کرد: زمان سرویس‌دهی خطوط درون‌شهری متروی تهران نیز تا پایان سال با یک ساعت افزایش، تا ساعت ۲۳ ادامه دارد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه