ارسال به دیگران پرینت

فرودگاه امام:

مسافران خارجی غیر ایرانی مبتلا به کرونا، دیپورت می‌شوند

یک مقام مسئول گفت: در صورت مشاهده مورد مشکوک به کرونا، اگر مسافر غیر ایرانی باشد، باید تست کرونا بدهد.


مسافران خارجی غیر ایرانی مبتلا به کرونا، دیپورت می‌شوند

یک مقام مسئول گفت: در صورت مشاهده مورد مشکوک به کرونا، اگر مسافر غیر ایرانی باشد، باید تست کرونا بدهد.

محمد مهدی کربلایی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  گفت: فرودگاه امام خمینی به دلیل حساسیت بالایی که دارد، همواره ملزم به رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی است. همچنین به صورت جدی هم این مسئله را رعایت کرده است.

 

او ادامه داد: از زمانی که دستور العمل شیوع ویروس اُمیکرون به ما ابلاغ شده به صورت خیلی جدی تمامی ورودی‌های مسافران از کشور‌های مختلف را کنترل می‌کنیم و به صورت مضاعف تمامی کنترل‌ها را انجام می‌دهیم.

 

مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: به صورت مستمر و سرزده مسئولان وزارت بهداشت به فرودگاه امام مراجعه می‌کنند و در صورت لزوم دستوراتی را می‌د‌هند که در این شرایط به سرعت این دستورات را انجام می‌دهیم.

 

کربلایی ادامه داد: طبق دستورالعملی که وزارت بهداشت به ما ارائه کرده، تمامی مسافران باید در هنگام ورود به ایران دارای تست منفی کرونا و همچنین کارت واکسن برای دو دوز واکسن باشند.

 

او گفت: در صورت مشاهده مورد خاص، اگر مسافر غیر ایرانی و مشکوک باشد، تست کرونا از فرد گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن تست مسافر دیپورت می‌شود. همچنین اگر تبعه ایرانی باشد به وزارت بهداشت معرفی می‌شود و بیمار سریعا توسط ماموران بهداشت به قرنطینه می‌رود.

 

این مقام مسئول گفت: در صورتی که مهمان خارجی و برای سازمان خاصی باشد با هماهنگی و تشکیلاتی که انجام می‌شود، به قرنطینه هدایت می‌شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه