ارسال به دیگران پرینت

تیم السد و الدحیل

درگیری فوتبالیست معروف با یک هوادار بعدازشکست + عکس

اکرم عفیف پس از شکست السد مقابل الدحیل با یکی از هواداران درگیر شده است.

درگیری فوتبالیست معروف  با یک هوادار بعدازشکست + عکس

اکرم عفیف پس از شکست السد مقابل الدحیل با یکی از هواداران درگیر شده است.

شب گذشته در مرحله نیمه نهایی امیر کاپ قطر دو تیم السد و الدحیل در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳-۲ به سود الدحیل به پایان رسید تا هواداران السد با عصبانیت استادیوم را ترک کنند.

پس شکست السد در این مسابقه، ویدئویی منتشر شد که در آن پس از اینکه یکی از هواداران عصبانی تیم السد از اکرم عفیف مهاجم این تیم عکسی می‌گیرد، این بازیکن از او می‌خواهد تا این تصویر را پاک کند اما با امتناع این هوادار از پاک کردن عکس، عفیف به دنبال او می‌دود و پس از درگیری، گوشی موبایل او را می‌شکند.

نشریه الشرق قطر هم در این‌باره نوشته است: «اکرم عفیف پس باخت مقابل الدحیل به دلیل اینکه یکی هواداران قصد داشته عکسی از او منتشر کند، به دنبال او دویده و با او درگیر شده است.» برخورد اکرم عفیف با هوادار السد مورد انتقاد هواداران در فضای مجازی قرار گرفته است و آنها معتقد هستند این بازیکن بهتر بود اخلاق ورزشی را رعایت می‌کرد.

این درحالی است در مدت اخیر تنش‌های زیادی بین هواداران و فوتبالیستان در ورزشگاه‌های عربی صورت گرفته است و در ابتدای این هفته هم در حاشیه دیدار الوحده و العین در لیگ امارات، درگیری به‌وجود آمده بود.

 درگیری زشت آقای ستاره با یک هوادار/عکس

 

 

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه