ارسال به دیگران پرینت

بهنوش بختیاری

افسوس بزرگ و عجیب بهنوش بختیاری برای چهره و همسرش!+تصویر

بهنوش بختیاری از بازیگران فعال و پرحاشیه در فضای مجازی است که این بار با انتشار عکسی از خود و نوشتن از حسرتی برای همسرش زیر ذره بین مخاطبانش قرار گرفت.

افسوس بزرگ و عجیب بهنوش بختیاری برای چهره و همسرش!+تصویر

افسوس بهنوش بختیاری از جراحی زیبایی و بازیگری

بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های کشورمان است که در اینستاگرام و فضای مجازی نسبتا فعال عمل میکند. هنرمند طناز کشورمان در روزهای اخیر با انتشار یک عکس قدیمی از چهره خود بار دیگر حواشی را به سمت خود کشانده است. در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک، تصویری از 18 سالگی بهنوش بختیاری را با بینی جراحی نشده مشاهده میکنید.

 

 18 سالگی بهنوش بختیاری

خانم بازیگر با انتشار عکسی دیگر از خود در استوری بعدی اینستاگرامش نوشت:

کاش میشد چهره ام فقط برای همسرم بود...

گاهی وقتا افسوس می خورم که بازیگرم.

کمی درباره بهنوش بختیاری و همسرش

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران است که در آثار سینمایی و تلویزیونی مختلفی مانند خانه به دوش، شب های برره، جایزه بزرگ و... نقش آفرینی نموده است.

بهنوش بختیاری که همه او را با بینی جراحی شده اش به یاد دارند در مصاحبه های قبلی خود عنوان کرده بود که در 19 سالگی و در تب و تاب جوانی بینی خود را جراحی نموده اما در حال حاضر پشیمان است.

بهنوش بختیاری در گذر زمان

بهنوش بختیاری/ عکس از نازی خوش اخلاق

بهنوش بختیاری متاهل است و تیرماه سال 86 با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان کشورمان ازدواج کرد اما تابحال هیچ تصویری از همسر خانم بازیگر منتشر نشده است. گرچه همسر این بازیگر فرد آرام و بی حاشیه ای است اما بهنوش بختیاری را می توان جزو هنرمندان پرحاشیه نام برد که هر از چند گاهی با انتشار مطالبی در صفحه اینستاگرامش زندگی شخصی خود را زیر ذره بین طرفداران و مخالفانش قرار می دهد.

 
 
منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه