ارسال به دیگران پرینت

شمخانی:

تجربه به ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب، حقوق و امنیتش را تامین نمی کند

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در توئیتی با هشتگ ‎ مذاکرات وین و تنبیه رژیم صهیونیستی نوشت که میدان و دیپلماسی ابزار‌های تولید قدرت جمهوری اسلامی ‎ ایران هستند که به تناسب برای دفاع از منافع و ‎ امنیت ملی بصورت هوشمندانه بکارگرفته می‌شوند. تجربه بیش از ۴۰ سال انقلاب به مردم ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب حقوق و امنیتشان را تامین نمی‌کند.

 تجربه به ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب، حقوق و امنیتش را تامین نمی کند

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در توئیتی با هشتگ ‎ مذاکرات وین و تنبیه رژیم صهیونیستی نوشت که میدان و دیپلماسی ابزار‌های تولید قدرت جمهوری اسلامیایران هستند که به تناسب برای دفاع از منافع و ‎ امنیت ملی بصورت هوشمندانه بکارگرفته می‌شوند. تجربه بیش از ۴۰ سال انقلاب به مردم ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب حقوق و امنیتشان را تامین نمی‌کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در توئیتی با هشتگ ‎ مذاکرات وین و تنبیه رژیم صهیونیستی نوشت که تجربه بیش از ۴۰ سال انقلاب به مردم ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب حقوق و امنیتشان را تامین نمی‌کند.

 

 

علی شمخانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: میدان و دیپلماسی ابزارهای تولید قدرت جمهوری اسلامی ‎ ایران هستند که به تناسب برای دفاع از منافع و ‎ امنیت ملی بصورت هوشمندانه بکارگرفته می‌شوند.

تجربه بیش از ۴۰ سال انقلاب به مردم ایران آموخته که اتکا به شرق و غرب حقوق و امنیتشان را تامین نمی‌کند.

گفتنی است که ساعاتی پیش سپاه پاسداران در بیانیه ای اعلام کرد که «در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس، شب گذشته «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.»

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه