ارسال به دیگران پرینت

امیرعبداللهیان: مذاکره برای مذاکره سیاست ایران نیست

«گردان گرلیچ رادمان» وزیر امور خارجه کرواسی بعدازظهر امروز (سه شنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه تلفنی گفت و گو کرد.امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی همچنین مواضع کشورمان در خصوص مذاکرات وین را تشریح و تاکید کرد: مذاکره برای مذاکره سیاست ایران نیست و مذاکره باید معطوف به تامین منافع مردم ایران باشد، همچنین آمریکا باید بداند تنها با زبان احترام می تواند با ملت ایران صحبت کند.

امیرعبداللهیان: مذاکره برای مذاکره سیاست ایران نیست

«گردان گرلیچ رادمان» وزیر امور خارجه کرواسی بعدازظهر امروز (سه شنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه تلفنی گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه کرواسی در این تماس تلفنی که برای تبریک کسب رای اعتماد امیرعبداللهیان صورت گرفت، موضوعات مرتبط با حوزه روابط دوجانبه و همچنین روابط کشورمان با اتحادیه اروپا مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

در بخش روابط دوجانبه دو‌طرف با تاکید بر ضرورت گسترش همکاریهای دوجانبه در حوزه های مختلف، در خصوص موافقتنامه های تشویق و‌ حمایت متقابل از سرمایه گذاری، همکاری های گمرکی و همچنین امضای موافقتنامه همکاریهای فرهنگی بین ایران و کرواسی، گفتگو و موافقت خود با عملیاتی کردن توافقات انجام شده را اعلام کردند.

امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی همچنین مواضع کشورمان در خصوص مذاکرات وین را تشریح و تاکید کرد: مذاکره برای مذاکره سیاست ایران نیست و مذاکره باید معطوف به تامین منافع مردم ایران باشد، همچنین آمریکا باید بداند تنها با زبان احترام می تواند با ملت ایران صحبت کند.

 وزیر امور خارجه دیشب (دوشنبه) در برنامه ای تلویزیونی با بیان این‌که به دنبال فرار از میز مذاکره نیستیم، گفت: دولت سیزدهم مذاکره‌ای را مذاکره می‌داند که دستاوردهای ملموس در راستای تامین منافع و حقوق ملت ایران داشته باشد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی ارسالی در

      مسخره کردید همش با زبان احترام با ما حرف بزنن مگه کی هستید شما میخوان بیان پاتون ببوسن خوب شما باید به خاطر مردم و منافع ایران هم شده التماسشون کنین ولی فکر میکنید که باید آمریکا به پاتون بیفته که شما میخوان منافع مردم را داشته باشید شما باید برای مردم التماسشون هم بکنین اگه واقعا دلسوزید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه