ارسال به دیگران پرینت

ترور شهید سلیمانی | انتقام | رسانه های آمریکایی

انتقام عجیب دختر 21 ساله ایرانی از یک آمریکایی بابت ترور شهید سلیمانی!

با وجود انتشار تصاویر و هویت ضارب، هنوز هیچ خبر و اطلاعاتی درباره هویت فرد مضروب اعلام نشده است.

انتقام عجیب دختر 21 ساله ایرانی از یک آمریکایی بابت ترور شهید سلیمانی!

یک دختر 21 ساله ایرانی در ایالت "نوادا" آمریکا، بابت حمله به یک مرد آمریکایی برای آنچه که انتقام از ترور سردار شهید سلیمانی عنوان شده، خود را تسلیم پلیس کرده است.

به گزارش عصرایران به نقل از دیلی میل، " نیکا نیکوبین" 21 ساله در تاریخ 5 مارس گذشته (8 روز پیش) مردی آمریکایی را از طریق یک سایت زوج یابی به تور خود انداخته و با او در هتلی در شهر "لاس وگاس" قرار می گذارد.

به گفته پلیس، نیکوبین و مردی که با او قرار گذاشته بود و نام و هویتش ذکر نشده، روز پنجم ماه مارس در هتل "سانست استیشن" لاس وگاس اتاقی اجاره کردند.

نیکو بین از مرد آمریکایی می خواهد تا هنگام رابطه چشم بند به چشم بزند و وقتی چشم بند به او می زند با چاقو 2 ضربه به گردن او زده و از اتاق فرار می کند.

پس از این حمله، دختر 21 ساله از اتاق بیرون پریده و به یکی از کارمندهای هتل گفته که مردی را در اتاق چاقو زده است.

بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی نیکوبین پس از دستگیری از سوی پلیس، ادعا کرده که خواهان گرفتن انتقام بابت ترور شهید قاسم سلیمانی از سوی آمریکا بوده و قصد کشتن آن مرد را نداشته است! البته در این که این دختر واقعاً چنین هدفی داشته یا خیر، اطلاعی در دست نیست چرا که اساساً هیچ ربطی بین ماجرای شهادت سردار سلیمانی با آنچه این دختر مدعی است، وجود ندارد.

در گزارش پلیس درباره بازجویی ها از دختر 21 ساله ادعا شده او به پلیس گفته، به خاطر بی عدالتی روی داده بابت ترور سلیمانی او تصمیم گرفته به این شیوه انتقام بگیرد.

با وجود انتشار تصاویر و هویت ضارب، هنوز هیچ خبر و اطلاعاتی درباره هویت فرد مضروب اعلام نشده است.

انتقام دختر 21 ساله ایرانی از یک آمریکایی بابت ترور شهید سلیمانی

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه