ارسال به دیگران پرینت

استاندار تهران:

فرمانداران استان تهران با تلاش جهادی حکمرانی اسلامی را رقم بزنند

تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه یکی از مولفه های حکمرانی اسلامی تلاش و کار جهادی است گفت: فرمانداران استان تهران با کار و تلاش جهادی حکمرانی اسلامی را رقم بزنند.

فرمانداران استان تهران با تلاش جهادی حکمرانی اسلامی را رقم بزنند

محسن منصوری عصر شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهریار با اشاره به اینکه کارهای بسیار خوبی در استان تهران انجام شده اما کافی نیست اظهار داشت: باید مدل حکمرانی در استان تهران تغییر کند.

منصوری با بیان اینکه با مدل کنونی استان تهران اداره نمی‌شود گفت: مدل حکمرانی جدید استان هم در بعد اجتماعی و هم در بعد اقتصادی باید به گونه‌ای باشد که مردم در آن دخیل باشند و مشارکت داشته باشند.

وی افزود: در بحث کرونا چگونه می‌شد که مردم را اداره کرد و در این خصوص هزاران میلیارد تومان در کشور کار انجام اما رهبر با فرمول کمک‌های مردمی و کار جهادی و مواسات و تکیه بر مردم و استفاده از حلقه‌های میانی توانست این کار را انجام دهد و امروز از مأموریت‌های بزرگ ما در دولت سیزدهم تکیه و مشارکت دادن مردم است.

استاندار تهران بیان داشت: مساجد و حسینیه‌ها و خیریه‌ها گاهی بیشتر از دولت‌ها می‌توانند کار کنند و مسائل را حل کنند آنها به حمایت و پشتیبانی دولت نیازمند هستند و مأموریت ما این است که آنها را حمایت کنیم.

منصوری با اشاره به نامه شهید بهشتی خطاب به حضرت امام عنوان داشت: این نامه با شرایط امروزی ما بسیار مطابقت دارد و می‌بینیم که امروز در یک طرف مدیریت دینی و از طرف دیگر یک جریان اهل تسامح و سست است که حرف از مقابله با استکبار می‌زند اما در عمل راه نفوذ بیگانه به کشور را باز می‌کند و بسیاری از ارزش‌ها را به تاراج می‌گذارد و مسئله بزرگ امروز ما در مدیریت این است که افراد پای یک ارزش متعالی بایستند.

استاندار تهران اظهار داشت: حکمرانی اسلامی باید احصا شود و یکی از این مؤلفه‌ها کار جهادی و تلاش شبانه روزی است چرا که ما با کار عادی نمی‌توانیم کشور را اداره کنیم و امکانات و ظرفیت‌ها به گونه‌ای است که اگر بخواهیم به آن اتکا کنیم ممکن است کشور با اختلال مواجه شود چرا که به ما یاد داده اند بایستیم و بسازیم و به برکت حضور عناصر مؤمن و متدین توانسته ایم فراتر از داشته‌هایمان کار کنیم و رکن اساسی این کارها اتکا به مردم بوده و هست لذا فرمانداران استان تهران با تلاش جهادی حکمرانی اسلامی را رقم بزنند.

وی گفت: ما مکلف هستیم به ظرفیت واقعی مردم متصل شویم و فرمانداران نقطه وصل دولت به مردم است و وای بر آن روز که این نقطه وصل به نقطه فسخ تبدیل شود چرا که گاهی اشتباهات برخی مدیران این نقطه را ایجاد می‌کند و اگر بتوانیم مأموریت مان را به عنوان خدمتگزار مردم پیش ببریم می‌توانیم به مردم امید بدهیم.

منصوری بیان داشت: استفاده از ظرفیت جوانان نخبه از اهمیت بسیاری برخوردار است و فرماندار جدید نیز سعی کنند از جوانان انقلابی شهریار بیشتر استفاده کنند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه