ارسال به دیگران پرینت

چلسی

باشگاه چلسی به حالت تعلیق در آمد

باشگاه چلسی انگلیس به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونا یکی از بازیکنان این تیم به حالت تعلیق در آمد.

باشگاه چلسی به حالت تعلیق در آمد

باشگاه چلسی به حالت تعلیق درامد

به علت تحریم رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی، این باشگاه به حالت تعلیق درامده و هیچ فعالیت مالی اعم از فروش بلیت ورزشگاه، خرید بازیکن و حتی تمدید با بازیکنان فعال در این باشگاه انجام نمیشود. 

با اعلام باشگاه چلسی انگلیس، کالوم هادسون اودوی بازیکن این تیم مبتلا به بیماری کرونا شده و تمامی فعالیت های این باشگاه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.

در بیانیه باشگاه چلسی آمده است: انتظار می‌رود افرادی که با کالوم تماس نزدیک نداشتند در روز‌های آتی به کار بازگردند. در همین زمان، ساختمان تیم مردان، یکی از چند ساختمان مجزای کمپ تمرینی بسته خواهد ماند. بقیه بخش‌های مجموعه تمرینی ما، استمفوردبریج و دیگر مجموعه‌ها در حالت عادی به کار ادامه خواهند داد. کالوم روز دوشنبه علایمی مشابه سرماخوردگی خفیف از خود نشان داد و از همان برای پیشگیری در مجموعه تمرینی حاضر نبوده است. هرچند تست او بعدازظهر امروز مثبت اعلام شد و اودوی وارد یک دوره خود قرنطینگی می‌شود. با وجود آنکه تست او برای ویروس مثبت بوده است، حال او خوب بوده و به‌دنبال آن است که هرچی سریعتر به تمرینات بازگردد. ما به دستورالعمل‌های دولت و وزارت بهداشت مربوط به کارکنان و مجموعه‌هایمان پایبند خواهیم ماند و درباره اقداماتی که باید برای بازی بعد در لیگ برتر صورت بگیرد صحبت‌هایی خواهیم کرد. برای کالوم یک ریکاوری سریع را آرزو می‌کنیم و بی‌صبرانه منتظر خوشامدگویی بازگشتش به باشگاه هستیم.

همچنین بازیکنان و کارکنان باشگاه چلسی که با این بازیکن در ارتباط بوده اند به قرنطینه رفته اند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه