ارسال به دیگران پرینت

عضو مجلس خبرگان:

مردم سختی‌ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می‌کنند

جامعه‌ای که عدالت‌مداری را رعایت نکند نمی‌تواند خود را پیرو اسلام و طرفدار صاحب‌ الزمان بداند.


مردم سختی‌ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می‌کنند

نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم شرافتمند و غیور ایران سختی‌ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می‌کنند اما وجود تبعیض برای آنان پذیرفته نیست و در مقابل زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستند.

 حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری در اجلاسیه مجلس خبرگان با بیان اینکه توجه به خواسته‌های بحق مردم باعث همراهی آنها با نظام جمهوری اسلامی می‌شود گفت: یک خواسته مهم مردم اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی است.

نماینده تهران در مجلس خبرگان افزود: جامعه‌ای که عدالت‌مداری را رعایت نکند نمی‌تواند خود را پیرو اسلام و طرفدار صاحب‌ الزمان بداند.

اختری با تاکید بر اینکه شاهدیم دولت سیزدهم به دنبال ایجاد تحول در کشور است، گفت: اما باید به این مسئله توجه شود که مقدمه ایجاد تحول در کشور این است که در سه حوزه سازمان برنامه و بودجه، نظام اداری و استخدامی و نظام آموزش و پرورش شاهد تحول باشیم که البته تحول در حوزه نظام آموزش و پرورش از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: مردم شرافتمند و غیور ایران سختی‌ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می‌کنند اما وجود تبعیض برای آنها پذیرفته نیست و در مقابل زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • واقع گرا ارسالی در

      ولی خودتان،خدا راشکر هیچ سختی وناراحتی چه معیشتی،چه روحی،وووووووو نه خیر حاجی آقا،اغر،بخیر دیگه آن ممه لولو برد کدام اسلام ،کدام انقلاب،آخه بابا دربطن مردم نستید مرفه های بی درد،کمی هم شر،،،،،،حیا،،،،،،،،

    • ناشناس ارسالی در

      راستی از حقوق های نجومی چه خبر و برای چی مردمی که زیر خط فقر ده میلیون تومانی زندگی می کنند باید تحمل سختی کنند وقتی اسلام حقوق بگیر نجومی را برابر یک دزد می داند و اسلام محاکمه دزد را تایید می کند و راستی در مجلس خبرگان رهبری حقوق ها و دستمزد ها چقدر است و چقدر بیت المال در آنجا هزینه می شود والبته مردم تحمل سختی بخاطر اسلام می کنند نه تحمل سختی بخاطر معاویه های نماز خوان ولی زر اندوز و کاخ نشین!!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه