ارسال به دیگران پرینت

وزیر آموزش و پرورش:

اولویت اصلی آموزش و پرورش، تربیت اجتماعی دانش آموزان است

وزیر آموزش و پرورش تربیت اجتماعی دانش آموزان را اولویت اصلی آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: امیدواریم شاهد هزاران حاج قاسم در جامعه جهانی باشیم.

اولویت اصلی آموزش و پرورش، تربیت اجتماعی دانش آموزان است

وزیر آموزش و پرورش تربیت اجتماعی دانش آموزان را اولویت اصلی آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: امیدواریم شاهد هزاران حاج قاسم در جامعه جهانی باشیم.

یوسف نوری صبح امروز ۱۴ دی ماه در حاشیه بازدید از مدرسه دبستان پسرانه دور اول معلم با بیان اینکه همه چیز در مدرسه خلاصه می شود، گفت: مدرسه در راس هرم و وزارت آموزش و پرورش در پایین قرار دارد و ما در وزارتخانه خادم فرهنگیان و دانش آموزان هستیم.

وی با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت های که در جامعه اعمال شد، اظهار کرد: آموزش در فضای مجازی سخت شده است و کار فرهنگیان در این دوران دو چندان شده است و خوشبختانه مدارس در حال حضوری شدن است.

وزیر آموزش و پرورش تامین واکسن کرونا توسط دولت را قابل تقدیر دانست و گفت: بیش از ۹۰ درصد معلمین ما دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

وی تربیت اجتماعی دانش آموزان را اولویت اصلی آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: امیدواریم شاهد هزاران حاج قاسم در جامعه جهانی باشیم.

نوری بیان کرد: هم اکنون مدارس هیچ جای دنیا به واسطه مقابله با شیوع کرونا تعطیل نیست؛ هرچند مدارس دنیا ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند.

وی با بیان این مطلب که از اولیای خانه و مدرسه انتظار داریم دانش آموزان را به مدارس بیاورند، تصریح کرد: معلم های ما ساده زیست بوده و بیشترین ساعات کار مفید را دارند و در دوران کرونا با گوشی و تبلت شخصی به دانش آموزان درس زندگی می دادند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در دوران کرونا دو قشر، ابتدا پرستاران و کادر درمان و پس از آن معلم ها انصافا خوب کار کردند.

 وزیر آموزش و پرورش با حضور در دبستان پسرانه معلم کرمان از کلاس های حضوری این آموزشگاه بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، معلمین خرید خدمت نیز در بازدید وزیر از دانشگاه فرهنگیان با در دست داشتن پلاکاردهای با مضمون حمایت از جذب معلمان خرید خدمات و با سر دادن شعار  حمایت، حمایت از وزیر آموزش و پرورش درخواست استخدام کردند.

براساس این گزارش این معلمین خرید خدمات شهرستان رفسنجان حدود ۸ سال سابقه کار هنوز امنیت شغلی ندارند و به گفته این معلمین آموزش و پرورش قصد به کارگیری معلمین غیربومی را دارد.

 

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه