ارسال به دیگران پرینت

اکران مردمی فیلم سینمایی عنکبوت

سلفی یکتا ناصر و منوچهر هادی در کنار نقی پایتخت+ویدئو

منوچهر هادی و یکتا ناصر در اکران مردمی فیلم سینمایی عنکبوت حاضر شدند و تصویر زیبایی در کنار محسن تنابنده بازیگر این فیلم به اشتراک گذاشتند.

سلفی یکتا ناصر و منوچهر هادی در کنار نقی پایتخت+ویدئو

منوچهر هادی و یکتا ناصر در اکران مردمی فیلم سینمایی عنکبوت

این روزها فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد روی پرده سینماهای کشور است. به همین مناسبت، بسیاری از عوامل و بازیگران این فیلم، در اکران‌های مردمی آن حاضر می‌شوند. منوچهر هادی کارگردان پرکار کشورمان که به تازگی سریال خانگی نیسان آبی را به اتمام رسانده، با همسر خود یکتا ناصر در اکران فیلم سینمایی عنکبوت حضور یافته است که تصویر مرتبط به آن را در این بخش مشاهده می کنید.

 

منوچهر هادی کارگردان سریال نیسان آبی که با همسر خود یکتا ناصر (بازیگر) در اکران مردمی فیلم سینمایی عنکبوت در کنار بازیگران و عوامل این فیلم حضور یافته بود، عکسی زیبا از خود و همسرش را منتشر کرد و نوشت:

اکران مردمی فیلم سینمایی # عنکبوت

همراه با یکتا ناصر، محسن تنابنده و جناب محمد صادق رنجکشان

دیدن این فیلم را توصیه میکنم.

فیلمی ملتهب و جذاب.

منوچهر هادی و همسرش

بازیگران و عوامل فیلم عنکبوت

فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و نویسندگی اکتای براهنی، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و سرمایه گذاری محمدصادق رنج کشان است که موضوع آن درباره سعید حنایی یکی از قاتلان زنجیره‌ای دهه هفتاد می باشد که چندین زن خیابانی را در شهر مشهد به قتل رساند.

محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، حمیدرضا هدایتی راد، جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، سحر عبدالهی، نیوشا علیپور، یوسف خسروی، حمید حاجی‌محمدزاده، میثم دامن‌زه، داود ذاکری و با حضور فرید سجادی حسینی از جمله بازیگران فیلم سینمایی «عنکبوت» هستند.

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه