ارسال به دیگران پرینت

یکتا ناصر:

تغییر چهره یکتا ناصر از گذشته تا کنون+عکس

در این بخش از چهره ها عکس قدیمی این خانم بازیگر را مشاهده می کنید که برای طرفدارانش جذاب خواهد بود.

تغییر چهره یکتا ناصر از گذشته تا کنون+عکس

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر منوچهر هادی کارگردان معروف است که در سریال ها و فیلم های زیادی از جمله آثار همسرش ایفای نقش کرده است. یکتا ناصر به تازگی با چهره ای متفاوت در سریال نمایش خانگی به نام نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی نقش آفرینی نموده است. در این بخش از چهره ها عکس قدیمی این خانم بازیگر را مشاهده می کنید که برای طرفدارانش جذاب خواهد بود.

 

تغییر چهره یکتا ناصر از گذشته تا کنون+عکس

یکتا ناصر در گذر زمان/ عکس جدید از فیلیمو

سن، زندگی خصوصی و شروع بازیگری یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر ایران و متولد 12 آبان 1357 در تهران می باشد. پدر او افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است و دارای یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر به نام نیکیتا است که در حرفه عکاسی فعالیت می کند.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که به صورت اتفاقی وقتی با دوستش برای تست بازیگری خواهر او رفته بودند، برای فیلم گل های کاغذی انتخاب شد و با بازی درسریال اولین شب آرامش بین مخاطبان تلویزیون مشهور گشت.

ازدواج یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر بعد از آشنایی با منوچهر هادی در فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه در اسفند 1394 و در 37 سالگی با مهریه 5 سکه طلا با این کارگردان ازدواج نمود. ثمره این زندگی یک دختر بنام سوفیا متولد آذر 1395 می باشد.

تغییر چهره یکتا ناصر از گذشته تا کنون+عکس

یکتا ناصر با همسر و فرزندش

یکتا ناصر در آثار تلویزیونی، سینمایی و نمایش خانگی زیادی مانند دختران حوا، اولین شب آرامش، آینه بغل، من سالوادور نیستم، عاشقانه، دل، پیکان آبی و... ایفای نقش نموده است که کارگردان برخی از این آثار منوچهر هادی همسر این خانم بازیگر می باشد. یکتا ناصر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه شده است.

 

عکسی قدیمی از دوران بچگی یکتا ناصر

سوپرایز خانم عکاس برای یکتا ناصر +عکس

یک خانم عکاس عکسی قدیمی را از دوران بچگی یکتا ناصر برایش ارسال کرد که باعث سوپرایز او شد.

 سوپرایز خانم عکاس برای  یکتا ناصر +عکس
 

یک خانم عکاس عکسی قدیمی را از دوران بچگی یکتا ناصر برایش ارسال کرد که باعث سوپرایز او شد.

یکتا ناصر عکسی را  از دوران کودکی خود با چهره ای بسیار متفاوت که از طرف یک خانم عکاس برایش فرستاده شده است را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

 

عجیب اما واقعی؛ "یکتا ناصر" هم چهره خودش را نشناخت

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

 
 

در سال ۷۶ که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سوی جوانگرایی و جوان پسندی رفت، یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردازد!

 

در این سالرها موجی از جوانان بصورت فراگیر وارد سینما شدند و آن هایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند ولی در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی سبب مطرح کردن این هنرمند نشد( از جمله :پدر خوانده – شب چراغ) این روند کار تا سال ۷۹ ادامه داشت…. تا این که در سال ۷۹ تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی( با من بمان) رقم خورد.

 

یکتا ناصر در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده ولی بازی در سریال ” با من بمان ” به کارگردانی حمید لبخنده و راهنمایی ها و نکاتی که این کارگردان به او یاد داد سبب شد که دیگر به کلاسهای بازیگری فکر نکند و درصورتی که خلعی در این مورد دارد با مطالعه پر کند.

 
 

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران است. آن ها در اسفند سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند، این زوج صاحب فرزند دختری به نام سوفیا هستند.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • راحله ارسالی در

      عین حالاشه - فقط حالا زیر ابرو برداشته و یه کم آرایش کرده .

    • ناشناس ارسالی در

      زیباست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه