ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان

خبری مهم برای جاماندگان عیدی بازنشستگان

| مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت عیدی جاماندگان با حقوق اسفندماه خبر داد.

خبری مهم برای جاماندگان عیدی بازنشستگان

علی خدامی گفت: در راستای مصوبه هیئت وزیران، دستورالعمل نحوه محاسبه و پرداخت عیدی سال ۱۴۰۰ تهیه و واریز مبلغ عیدی طبق این دستورالعمل انجام شد.

وی توضیح داد: طبق مصوبه ۲۷ بهمن‌ماه هیات‌وزیران، برای بازنشستگان و موظفانی که پرداخت حق عائله‌مندی و اولاد آنها برعهده صندوق بازنشستگی کشوری است و در فهرست حقوق بهمن ماه به آنان حقوق پرداخت شده است، مبلغ ثابت ۱۶ میلیون ریال به‌عنوان عیدی سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است و در صورت وجود چندین وظیفه‌بگیر از یک دفتر کل، مبلغ فوق به صورت مساوی بین وظیفه‌بگیران تقسیم می‌شود.

خدامی افزود: علاوه بر این مبلغ، به بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که بر اساس ردیف بودجه تعریف‌شده در سیستم به آنها عائله‌مندی تعلق می‌گیرد، حداکثر تا سقف چهار میلیون ریال پرداخت شده است.

وی اظهارداشت: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که بر اساس تعاریف مندرج در سیستم، حق اولاد از طرف صندوق به آنها پرداخت می‌شود؛ به ازای هر فرزند مبلغ ثابت یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: احکامی که در نیمه دوم بهمن‌ماه تا قبل از تاریخ مصوبه هیات‌وزیران به صورت قطعی و جاری تغییر یافته اما عیدی آنها در پایان بهمن‌ماه کارسازی نشده است؛ حسب پردازش، احکام عیدی آنها در اسفندماه ۱۴۰۰ کارسازی خواهد شد.

 

خدامی خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که فاقد ردیف بودجه‌ای هستند، باید طبق رویه هر ساله، رأساً نسبت به کارسازی عیدی به حساب بازنشستگان و وظیفه بگیران خود اقدام کنند و صندوق بازنشستگی کشوری در این خصوص، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

منبع : ایرنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • قاسم فارسی ارسالی در

      با سلام من مهر امسال بازنشسته شدم ولی حق عایله مندی من در بهمن برقرار نشده و در اسفند برقرار شده
      عیدی هم با وجود همسر و دو فرزند همون مبلغ یک ملیون و ششصد هزار تومن واریز شده
      لطفاً پیگیری بفرمایید

    • بیات..قم ارسالی در

      شرکت پست تا تاریخ 12/14/ نسبت به پرداخت عیدی بازنشستگان خود اقدامی نکرده است قابل توجه مسئولین ذیربط در این خصوص لطفا پیگیر باشید.

    • علی ارسالی در

      باسلام.برای بنده حق اولادواریزنشده است ازمسعولین محترم استدعاداریم یکباردیگر بررسی کنندعلت چیسنت

    • تارا ارسالی در

      واقعا اخر اسفند عیدی به چه درد میخوره از بس زیاده دیر میدن انگار فقط بازنشستگان کشوری ادم نیستن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه