ارسال به دیگران پرینت

سرمربی تیم فوتبال استقلال :

افتخار می‌کنم مربیِ این استقلال هستم

با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی محدودیت‌هایی داشتیم اما با کادر فنی نگاه کردیم و دیدیدم این بازیکن برزیلی می‌تواند به ما کمک کند.



افتخار می‌کنم مربیِ این استقلال هستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ بازیکنان ما زمانی که بعد پنج برد متوالی، در بازی با نساجی به تساوی رسیدند، دو سه روز حالشان بد بود من افتخار می‌کنم که مربی این استقلال هستم.

 فرهاد مجیدی ظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم می خواستم از خبرنگاران عزیز عذرخواهی کنم چرا که در ۲ بازی اخیر به خاطر برخی مشکلات در کنفرانس خبری قبل از بازی‌ها شرکت نکردم.

وی افزود: امروز می‌خواهم راجب تیمی صحبت کنم که برای من افتخار است هر روز بازیکنان آن را می‌بینم. می‌خواهم راجب بازیکنان شریفی حرف بزنم که چه از نظر فوتبالی و رفتاری شایسته‌ترین هستند. بازیکنان من امسال با وجود تمام مشکلاتی که داشتند تلاش کردند. به بازیکنان تیمم افتخار می کنم. آنها با تمام وجود تلاش کردند. روز به روز بهتر شدند و توقعات را بالا بردند. بعد از پنج پیروزی متوالی، زمانی که در بازی خارج از خانه مقابل نساجی به تساوی رسیدند، حالشان دو سه روز بد بود.

وی افزود: مشکلاتی هست که فقط مختص تیم ما نیست. امکاناتی که در حال حاضر وجود دارد، در شان یک بازیکن فوتبال نیست اما این بازیکنان می توانند کارهای بزرگی را رقم بزنند. به همین خاطر می توانم بگویم که ۹۰ درصد اقدامات من و کادر فنی در انتخاب بازیکنان درست بوده است.

مجیدی تاکید کرد: بازیکنان جوان با عشق و علاقه این تیم را انتخاب کردند و با همه وجود تلاش می‌کنند. هدف اصلی من قهرمانی است حتی اگر دو بازیکن ما را به لیگ یک ببرند. محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی هم از نظر شخصی و هم فنی نفرات مورد علاقه من و بودند. پیامم برای این دو این است که به خاطر شما هم شده برای قهرمانی می جنگیم. دلایل زیادی داشتیم که قهرمان شویم و الان یک دلیل به آن دلایل اضافه شد.

وی در مورد اضافه شدن مدافع برزیلی گفت: با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی محدودیت‌هایی داشتیم اما با کادر فنی نگاه کردیم و دیدیدم این بازیکن برزیلی می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی استقلال در مورد تغییر ساعت بازی‌ها گفت: نظری در مورد ساعت بازی‌ها ندارم. با تمام احترامی که برای دوست خوبم یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس قائل هستم، در نیم فصل اول هم ۱۰  بازی زودتر از آنها انجام دادیم. از شما سوال می‌کنم. خاطر ندارم که استقلال و پرسپولیس در یک روز بازی داشته باشند و بازی اول برای ما در تهران باشد.  الان رقابت برای قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال است و سهیل مهدی تشخیص داده که استقلال اول بازی کند و پرسپولیس بعد به میدان برود و این برای اولین بار است چنین اتفاقی رخ می دهد. به سهیل مهدی می گویم باز هم می‌توانند بازی ما را قبل از پرسپولیس بگذارند. هیچ ایرادی ندارد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      یکی نیست بپرسه کدوم سرمربی بدش میادباتیم حکومتی چندملیتی که براقهرمانیش هرکاری میخواهند میکنند افتخار نکنه. شاه کیسه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه