ارسال به دیگران پرینت

بلاروس | غرب | کشورهای غربی | سیاستمداران غربی

تاکید بلاروس به سیاستمداران غربی: سیاست بی ملاحظه خود را کنار بگذارید!

پارلمان بلاروس امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت مینسک به سیاستمداران و قانونگذاران غربی تاکید می‌کند تا تحقق سیاست بی ملاحظه خود در قبال بلاروس را کنار بگذارند و متوقف کنند.

تاکید بلاروس به سیاستمداران غربی: سیاست بی ملاحظه خود را کنار بگذارید!

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پارلمان بلاروس همچنین در ادامه بیانیه خود آورده است: تمامی کشورهای غربی به سیاست بی پایه و اساس و غیرقانونی خود در تحریم کشور مستقل بلاروس ادامه می‌دهند که این نقض آشکار هنجارهای انسانی، عدالت و برابری است.

در ادامه این بیانیه همچنین ذکر شده است: سیاستمداران غربی به طور کامل حس مشترک و مسئولیت خود را از دست داده و از تمامی مرزهای بشری نیز گذر کرده‌اند. به ویژه، ورزشکاران بلاروسی هدف قرار گرفته‌اند و آنها را از رقابت‌ها بیرون انداخته و فرصت‌های آنها را از بین برده‌اند.

پارلمان بلاروس همچنین نوشت: ما به سیاستمداران و قانونگذاران غربی تاکید داریم تا این سیاست گذاری خود را متوقف کرده و از سیاست‌های بی ملاحظه و غیر انسانی علیه بلاروس و مردم کشور دست بردارند. روابط دو جانبه بر اساس گفت‌وگوی برابر، اعتماد متقابل و احترام دو طرفه ایجاد می‌شود.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      حوادث درطول تاریخ ثابت کرده که سردمداران غربی بویی از برابری نبرده اند-وآنچه در باب اوکراین برزبان می آورند اشک تمساحی بیش نیست و مسبب آتش جنگ در اکراین آمریکا ومتحدان اروپایی اش هستند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه