ارسال به دیگران پرینت

برترین تنیسور مرد جهان

شکایت مرد شماره یک تنیس جهان از استرالیا

نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان از دولت استرالیا به دلیل رفتار بد شکایت کرد.

شکایت مرد شماره یک تنیس جهان از استرالیا

نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان از دولت استرالیا به دلیل رفتار بد شکایت کرد.

پس از اعتراض نواک جوکوویچ، برترین تنیسور مرد جهان به دیپورت شدنش از کشور استرالیا به خاطر واکسن نزدن، دادگاه استرالیا این رای را تایید کرد و به این ترتیب جوکوویچ باید این کشور را ترک کند و نمی تواند در رقابت های تنیس اوپن استرالیا شرکت و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. 

بر اساس ادعای روزنامه سان نواک جوکوویچ صربستانی در حال تهیه یک شکایت 6 میلیون دلاری علیه دولت استرالیا به علت رفتار ناشایست با خود می باشد.

بر اساس گزارش ها، این مبلغ دربرگیرنده مجموع جوایزی است که جوکوویچ در صورت حضور در این مسابقات به طور حتمی قادر به کسب بوده است و این کار دولت استرالیا در واقع یه این ورزشکار صرب ضرر و آسیب مالی زده است.

لازم به یاد آوری است که نواک جوکوویچ در طول اقامت کابوس‌وار خود در ملبورن پایتخت استرالیا به مدت 5 روز در یک هتل مخصوص نگهداری مهاجران غیرقانونی در بازداشت شده بود.

در پایان لازم به ذکر است که این تنیسور 34 ساله همچنین ممکن است پس از لغو ویزای خود، با محرومیت سه ساله از ورود مجدد به این کشور روبرو شود. او همچنین با از دست دادن درخواست تجدیدنظر خود به پرداخت هزینه‌های قانونی دولت فدرال محکوم شد.

 

منبع : آسمونی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه