ارسال به دیگران پرینت

اداره‌کل هواشناسی خوزستان

تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی خوزستان صحت دارد؟

پایداری گرد و خاک تا اواخر وقت شنبه در خوزستان باعث کاهش دید افقی در اکثر نقاط استان خواهد شد.

تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی خوزستان صحت دارد؟

پایداری گرد و خاک تا اواخر وقت شنبه در خوزستان باعث کاهش دید افقی در اکثر نقاط استان خواهد شد.

با ورود توده گرد و خاک عراقی به استان، تا اواخر وقت فردا کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در اغلب نقاط استان پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش وضعیت دید افقی در دزفول به ۵۰۰ متر، شوش ۵۰ متر، بستان ۲۰۰ متر، اهواز ۱۰۰ متر، شادگان ۱۰۰ متر، آبادان ۲۰۰ متر و در ماهشهر به ۵۰ متر کاهش یافته است.

طبق گزارش اداره‌کل محیط زیست خوزستان میزان PM10 گرد و غبار(میکرو گرم بر متر مکعب) تا ساعت ۱۳ امروز در اندیمشک ۳۵۶، اهواز ۵۰۰۱، ایذه ۶۶، بندرامام خمینی ۶۰۸۱، بهبهان ۷۶، خرمشهر ۵۶۰۷، رامشیر ۲۳۲۷، سوسنگرد ۲۸۳۵،شادگان ۵۲۸۴، شوشتر ۱۰۲۸، ماهشهر ۶۳۸۸، شوش ۲۵۴۰ و در آبادان ۴۸۷۴ میکرو گرم بر متر مکعب بود.

همچنین سامانه بارشی که در حال گذر از خوزستان است تا اوایل وقت فردا در ارتفاعات شرقی استان سبب رگبار پراکنده باران، وزش بادهای متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد شد.

شمال خلیج فارس تا اواخر وقت فردا مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در شبانه روزگذشته امیدیه با ۳۰ و دهدز با ۸.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده اند. در شبانه روزگذشته نیز حداکثر دمای اهواز به ۲۸.۱ و حداقل به ۱۸.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

لازم به ذکر است؛ میزان گرد و غبار در اکثر نقاط استان برای تمام گروه‌های سنی خطرناک اعلام شده است.

گفتنی است؛ طبق برخی شنیده‌ها احتمال تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی در فردا و در برخی شهرهای‌استان وجود دارد که در صورت تعطیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه