ارسال به دیگران پرینت

ساختمان LCT

آتش گرفتن زیرساخت، دلیل قطعی و اختلال اینترنت تهران بود+ویدئو

مشکل برق در یکی از اتاق‌های زیرساخت باعث آتش‌سوزی شده و همین امر باعث شده تا اینترنت برخی اپراتورها با اختلال و قطعی در چند ساعت اخیر شود.

آتش گرفتن زیرساخت، دلیل قطعی و اختلال اینترنت تهران بود+ویدئو

از صبح امروز ۱۳ اسفند بسیاری از کاربران  در شبکه‌های اجتماعی خبر از قطع اینترنت در اپراتورهایی مانند همراه اول، مبین‌نت، شاتل، زیتل و ... را گزارش کردند. پیگیری‌های زومیت از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین زیرساخت نشان می‌دهد که مشکل اختلال برق در یکی از اتاق‌های زیرساخت، سبب آتش‌سوزی و درنهایت قطعی اینترنت در تهران و کرج شده است.

وزارت ارتباطات اعلام می‌کند که این مشکل در حال حل شدن است و به زودی کاربران می‌توانند بدون مشکل از اینترنت استفاده کنند. همچنین دقایقی پیش، مهدی سالم، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتر خود با تصدیق این اتفاق نوشت که : «اختلال جزئی اینترنت پیش آمده امروز در برخی مناطق تهران ناشی از اتصالی برق منجربه آتش سوزی در مرکز LCT بوده است که به سرعت برطرف شده و سیستم پشتیبان سریعا جایگزین شده است.»

درحالی سالم از برطرف شدن این مشکل می‌گوید، که همچنان کاربران در شبکه‌های مجازی از اختلال شدید و ادامه‌دار روی سرویس‌های اینترنت خود خبر می‌دهند.

حجم ویدیو: 4.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13
منبع : زومیت
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه