ارسال به دیگران پرینت

فرانس ۲۴

تانکی که یک خودروی غیرنظامی را زیر گرفت روسی نبوده است

شواهد بسیاری نشان می‌دهد که تانک اوکراینی است.

تانکی که یک خودروی غیرنظامی را زیر گرفت روسی نبوده است

فرانس۲۴: تانکی که یک خودروی غیرنظامی را زیر گرفت روسی نبوده است.

تحقیقات گروه Observers (فرانس۲۴) درباره زیر گرفته شدن یک خودروی غیرنظامی توسط یک تانک نشان می‌دهد که برخلاف تصور عمومی، این یک تانک روسی نیست که به طور عمدی یک شهروند را زیر گرفته، بلکه شواهد بسیاری نشان می‌دهد که تانک اوکراینی است.

سرنخ‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد که این خودروی نظامی اوکراینی است. برای مثال، حرف Z در یک طرف تانک کشیده نشده است. این کار از ابتدای جنگ توسط نیروهای روسی برای متمایز کردن ادوات نظامی روسیه از مدل‌های مشابه اوکراینی صورت گرفته است.

علاوه بر آن، به گفته برخی کارشناسان، این نوع از موشک‌انداز زمین به هوا (Strela-10) برای نبرد نزدیک در فضای شهری طراحی نشده است، بلکه کاربرد اصلی آن برای حمایت از نیرو‌های در حال عقب‌نشینی است.

برای چه این خودروی زرهی اوکراینی یک خودروی غیر نظامی را زیر گرفت؟ ویدیو‌های دیگری از لحظات پیش از حادثه نشان می‌دهد نیروهای اوکراینی در حال درگیری مسلحانه با یک نظامی روس مظنون به خرابکاری هستند.

سربازان اوکراینی که در نزدیکی محل حادثه، بعد از حادثه برخورد به خودرو زرهی حمله نمی‌کنند و خودروی زرهی هم تلاشی برای فرار نمی‌کند. به همین دلیل برخی از روزنامه‌نگارها بر این عقیده هستند که راننده خودرو زرهی یک سرباز اوکراینی سردرگم از تیراندازی که در نزدیکی اش رخ داده بوده، است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      قبل از آنکه فرانس ۲۴ ادله برای رد اتهام بیاورد ستم دیده گان از غرب وناتو مطمعن بودن که بیشتر شیطنت رسانه ای ست وچنین کار دور از انسانیت فقط از نیروهای غربی و داعش به کرات دیده شده

    • حمید ارسالی در

      سلام به نظر من هم این تانک روسی نبوده و تمام نیروهای روس مارک z دارند. ۲۰ مت عقبتر هم نیروهای اکراینی هیچ توجهی به نفربر که خودرو را زیر گرفت نمیکنند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه