ارسال به دیگران پرینت

یک مصدوم در حادثه مرتبط با چهارشنبه آخر سال

ترقه دست پسر جوان را قطع کرد

این جوان به سرعت مورد عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت ولی به دلیل شدت آسیب وارده، دست راست خود را از ناحیه ساعد از دست داد.

ترقه دست پسر جوان را قطع کرد

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث اصفهان گفت: نخستین قربانی چهارشنبه آخر سال در اصفهان امروز پنجشنبه بر اثر انفجار ترقه آسیب دید و دست راست خود را از دست داد.

فرهاد حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز پسر ۱۸ ساله ای که در قهدریجان درحال بازی با ترقه بود براثر انفجار ترقه دچار آسیب‌های شدید دست و صورت شد.

حیدری اظهار داشت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس ۱۱۵، واحد امدادی به محل اعزام شد و با انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدوم را به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فلاورجان منتقل کرد.

وی تصریح کرد: این جوان به سرعت مورد عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت ولی به دلیل شدت آسیب وارده، دست راست خود را از ناحیه ساعد از دست داد.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث اصفهان از همشهریان خواست که چهارشنبه آخر سال را به حسرتی برای تمام عمر تبدیل نکنند و والدین بر فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، سال گذشته تعداد مصدومان ثبت شده جشن چهارشنبه سوری را ۵۹ نفر اعلام کرد که ۱۴ نفر از آن‌ها توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و علت این حوادث انفجار ترقه عنوان شد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه