ارسال به دیگران پرینت

جشنواره بین‌المللی فیلم «ویکتوریا»

جایزه بهترین فیلم جشنواره‌ ویکتوریا کانادا برای "امتحان"

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ویکتوریا» از روزهای 5 تا 14 آذر ماه جاری (4 تا 13 فوریه 2022) در شهر تورنتو در کشور کانادا برگزار شد.

جایزه بهترین فیلم جشنواره‌ ویکتوریا کانادا برای "امتحان"

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ویکتوریا» از روزهای 5 تا 14 آذر ماه جاری (4 تا 13 فوریه 2022) در شهر تورنتو در کشور کانادا برگزار شد.

منصور جهانی ـ فیلم سینمایی «امتحان» به کارگردانی شوکت امین کورکی جایزه بهترین فیلم بخش رقابتی اصلی بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ویکتوریا» در کشور کانادا را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی «ئه‌زموون» (امتحان) The Exam به کارگردانی شوکت امین کورکی، به تهیه کنندگی ممد اکتاش، به نویسندگی مشترک شوکت امین کورکی و محمدرضا گوهری فیلمنامه‌نویس ایرانی و محصول مشترک اقلیم کردستان عراق و کشورهای آلمان و قطر؛ در جدیدترین حضور جهانی خود در ساعت 5:30 بعدازظهر روز 16 بهمن ماه جاری (5 فوریه 2022) در بخش رقابتی اصلی بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ویکتوریا» Victoria در کشور کانادا، روی پرده رفت و توانست جایزه بهترین فیلم بخش بین‌الملل این رویداد معتبر سینمایی را تصاحب کند.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ویکتوریا» VFF با ریاست «دان مک‌دونا» Dan McDonagh و با مدیریت خانم «کتی کی» Kathy Kay و با نمایش آثاری از کارگردانان کشورهای جهان در بخش‌های مختلف رقابتی و غیررقابتی از جمله؛ بخش «رقابتی بین‌الملل»، بخش رقابتی «فیلم‌های کانادایی»، بخش رقابتی «فیلم کوتاه»، بخش رقابتی «فیلم مستند» و ... از روزهای 5 تا 14 آذر ماه جاری (4 تا 13 فوریه 2022) در شهر تورنتو در کشور کانادا برگزار شد.

فیلم امتحان

فیلم سینمایی «ئه‌زموون» محصول کمپانی «میتوس فیلم» برلین و کمپانی «مستی فیلم» سلیمانیه که با حمایت وزارت روشنبیری (فرهنگ و هنر) و جوانان حکومت اقلیم کردستان تولید شده است، توسط کمپانی آلمانی «آرت هود» ArtHood در سطح جهان پخش بین‌المللی می‌شود.

فیلمنامه نویس مشترک، مدیر فیلمبرداری، صدابردار، تدوینگر و طراح صحنه فیلم امتحان از عوامل سینمای ایران بوده‌اند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه