ارسال به دیگران پرینت

به انتخاب مجله 'موفقیت' کانادا

استاد ایرانی در فهرست تاثیرگذارترین افراد سال

مجله "موفقیت" کانادا، عباس پورهاشمی استاد حقوق بین‌الملل را در فهرست تاثیرگذارترین اساتید،نویسندگان و رهبران فکری جهان در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد.

استاد ایرانی در فهرست تاثیرگذارترین افراد سال

بر اساس رزومه منتشر شده در مجله موفقیت، آقای پورهاشمی دارای مدرک دکتری در حقوق بین الملل از دانشگاه استراسبورگ فرانسه و فوق دکتری از دانشگاه یوکم کانادا است و بیش از ده سال استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات بوده است.

مجله موفقیت از سال ۱۸۹۷ منتشر می‌شود و هر سال ۲۵ نفر از افراد موثر جهانی را در زمینه‌های مختلف معرفی می‌کند اما امسال به مناسبت صد وبیست و پنجمین سالگرد انتشار این مجله، ۱۲۵ فرد موثر جهان را معرفی کرده و برای نخستین بار نام یک ایرانی در بین این افراد به چشم می‌خورد.

در انتخاب عباس پورهاشمی فاکتورهایی چون تدریس حقوق، آموزش وکلا در کشورهای مختلف و انتشار بیش از ۲۰۰ کتاب و مقاله به زبان‌های فارسی، انگلیسی و فرانسه اشاره شده است. همچنین گفته شده مشارکت و عضویت آقای پورهاشمی در انجمن‌های حرفه‌ای، هیئت‌های تحریریه و کمیته‌های علمی بین‌المللی و سردبیری مجله کانادایی حقوق بین‌الملل نشان دهنده نقش او در توسعه این رشته است.

 

منبع : پیک ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه