ارسال به دیگران پرینت

مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

فارس: برخورد جدی وزارت خارجه با خاطیان مراسم هنجارشکنانه در سفارت ایران در لندن

خبرگزاری فارس نوشت: جمعی از کاربران با تشکیل پویشی خواستار برخورد با خاطیان برگزاری مراسم هنجارشکنانه در محل سفارت ایران در لندن شدند و پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که وزارت خارجه با خاطیان برخورد جدی کرده است.


فارس: برخورد جدی وزارت خارجه با خاطیان مراسم هنجارشکنانه در سفارت ایران در لندن

جمعی از کاربران با تشکیل پویشی خواستار برخورد با خاطیان برگزاری مراسم هنجارشکنانه در محل سفارت ایران در لندن شدند و پیگیری‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که وزارت خارجه با خاطیان برخورد جدی کرده است.

انتشار فیلمی از برگزاری مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت ایران در لندن، باعث واکنش‌‌ها و انتقاداتی تند در داخل کشور شد.

در همین خصوص کاربران با تشکیل کمپینی خواستار برخورد با خاطیان در این زمینه شدند.

در این کمپین آمده است: اخیراً به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن میزبان جشن مختلط در سفارت آن هم با حضور بانوان با پوشش هنجارشکنانه و ناشایست بوده، متاسفانه این جلسه هیچ سنخیتی با ارزش‌های انقلاب اسلامی نداشته و موجب ناراحتی خیل دلسوزان انقلاب اسلامی ایران شده است. لطفاً با خاطیان برخورد شود.

در همین خصوص نیز بسیج دانشجویی دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه در نامه‌ای خطاب به «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، نسبت به عدم رعایت اصول اولیه عرف دیپلماتیک در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت ایران در لندن، انتقاد کرده و خواستار برخورد با خاطیان شد. در این نامه آمده است: انتشار تصاویری از نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در انگلستان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عدم رعایت اصول اولیه عرف دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در حضور آقای سفیر، موجب رنجش و تاسف مردم انقلابی و تلنگری برای مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ایرانی ارسالی در

      آقای رییس‌جمهور چرا این نفوذی های دولت روحانی را عوض نمی کنید همه اینها به جز آقای دکتر ستاری همشان باید عوض شود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه