ارسال به دیگران پرینت

سرقت

سرقت تلویزیون ۵۰ اینچی در کمال خونسردی!+ویدئو

پلیس ایرلند شمالی از مردم برای شناسایی مردی که بدون پرداخت هزینه تلویزیونی را از فروشگاه خارج کرده است، درخواست کمک کرده است. قیمت تلویزیون ۵۰ اینچی بیش از ۵۰۰ دلار است.

سرقت تلویزیون ۵۰ اینچی در کمال خونسردی!+ویدئو

 

 

تیراندازی پلیس برای بازداشت زوج سارق

دستگیری زوج درخت دزد

این فرد 10 اصله درخت را قطع کرده و یک اره برقی نیز به همراه داشت، گفت: متهم در جریان بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.

دستگیری زوج درخت دزد
 

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری از دستگیری سارق درختان این محدوده و نیز بازداشت فردی که تحت عنوان مامور پلیس اقدام به اخاذی از اتباع یکی از کشورهای همسایه کرده بود، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا دراین باره گفت: به دنبال سرقت چندین اصله درخت در محدوده گلحصار شهر ری، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس شهرستان ری قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری حضرت عبدالعظیم رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

 

وی ادامه داد: ماموران کلانتری با رصدهای میدانی و بررسی جرائم با پوشش محل های جرم خیز سرانجام موفق شدند که سارق را درحال سرقت درختان مشاهده کنند که بلافاصله نسبت به دستگیری این فرد اقدام کردند.  

 

جلیلیان با بیان اینکه این فرد ۱۰ اصله درخت را قطع کرده و یک اره برقی نیز به همراه داشت، گفت: متهم در جریان بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.

 

دستگیری مامور قلابی

 

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری همچنین از دستگیری یک مامور قلابی در این منطقه خبر داد و گفت: این فرد تحت عنوان مامور اقدام به سرقت از اتباع کشورهای همسایه کرده بود که از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری متهم هویت وی مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد این فرد سابقه دار بوده و تاکنون نیز از سه نفر از اتباع یکی از کشورهای همسایه اخاذی و سرقت کرده بود.

 

 

تیراندازی برای بازداشت زن و مرد سارق

 

جلیلیان از بازداشت سارقان خودرو از خیابان مولوی تهران در شهرری نیز خبر داد و افزود:  عوامل تیم عملیاتی کلانتری دولت آباد در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پراید با دوسرنشین خانم و آقا مشکوک شدند اما این افراد به محض رویت ماموران اقدام به فرار کردند که در همین راستا تعقیب و گریزی میان ماموران و این افرادشکل گرفت و همزمان نیز پلاک خودرو استعلام شد که مشخص شد خودروی مذکور سرقتی است.

وی ادامه داد: دقایقی بعد ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چندین گلوله کرده و این دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که در جریان آن به جرم خود و سرقت وسیله نقلیه اعتراف کردند.

 

به گفته فرمانده انتظامی ویژه شهرری، برای متهمان دستگیرشده در هر سه موضوع، پرونده های جداگانه تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده اند.

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه