ارسال به دیگران پرینت

لس‌آنجلس | کالیفرنیا | آمریکا

غارت قطارهای باری در لس آنجلس با شیوه‌ جدید+ویدئو

پدیده عملیات غارت گروهی مغازه‌ها در آمریکا به غارت گروهی قطاری باری در ایلینوی و لس‌آنجلس تبدیل شده است این روش سرقت از دسامبر۲۰۲۰ حدود ۱۶۰ درصد افزایش داشته است و در سال ۲۰۲۲ نزدیک به پنج میلیون دلار زیان وارد کرده است .

غارت قطارهای باری در لس آنجلس با شیوه‌ جدید+ویدئو

گزارش‌ رسانه‌های محلی از غارت و چپاول قطار‌های باری در شهر لس‌آنجلس ایالت کالیفرنیای آمریکا به دست سارقین خبر می دهد. تصاویر منتشر شده از این غارت‌ها نشان می‌دهد که سارقین از کاهش سرعت قطار‌های باری که اکثرا با در‌های باز در حال حرکت هستند، سوءاستفاده کرده و اقدام به غارت و چپاول قطار‌ها می‌کنند.

به گزارش گاردین، سارقین پس از گرفتن پول و اجناس مورد نیاز خود، بسته‌های موجود در قطار را روی ریل‌های قطار رها می‌کنند و همیشه روی ریل‌ها بسته‌هایی با برچسب‌های بسیاری از شرکت‌های پست الکترونیکی بزرگ آمریکا از جمله آمازون، افتاده اند.

طبق گزارشات از دسامبر ۲۰۲۰ تاکنون، سرقت این قطار‌های باری در لس‌آنجلس بیش از ۱۶۰ درصد افزایش یافته است و به‌طور میانگین، روزانه بیش از ۹۰ کانتینر هدف سرقت قرار می گیرند.

ماموران پلیس برای تامین امنیت این قطارها، تعداد ماموران خود را برای گشت زنی افزایش خواهند داد و در حال بررسی برای استفاده از ابزار‌هایی مانند پهپادها، حصار‌های الکتریکی و سیستم‌های دزدگیر هستند.

 

حجم ویدیو: 4.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه