ارسال به دیگران پرینت

طالع بینی

متولدین کدام ماه دارای حس ششم قوی هستند؟

شاید با خودتان فکر کنید که این ویژگی در تمام ماه ها وجود دارد اما باید بدانید حس ششم فقط یک ماه است که از دیگر متولدین قوی تر است.

 متولدین کدام ماه دارای حس ششم قوی هستند؟

متولدین هر ماه دارای ویژگی های منحصر بفرد خود هستند که باعث تمایز آن ها از دیگر ماه ها و افراد می شوند اگرچه ممکن است متولدین ماه های دیگر نیز این ویژگی ها را داشته باشند اما باید بدانید تنها متولدین یک ماه خاص هستند که ویژگی خاص و دوست دشتنی را در خود دارند . متولدین این ماه هرچقدر هم عصبانی شوند باز هم خشم آن ها را نخواهید دید آن ها ذاتا مهربان هستند. شما متولد این ماه هستید؟

باید بدانید این افراد که ذاتا مهربان هستند متولد فصل زمستان و در آخرین ماه سال یعنی اسفند ماه چشم به جهان گشوده اند و مهربان ترین افرادی هستند که شما می توانید در زندگی تان ملاقات کنید.

متولدین اسفند ماه بسیار حساس و رویایی هستند و خیلی ظریف و نرم عمل می کنند و اهل آرامش و ملایمت هستند. این افراد همیشه موافق، سازش کار هستند و تمایلی به واقع بینی دارند و دارای تخیلات شدیدی هستند که حس ششم آن ها را تقویت می کند.

اسفند
اسفند

اسفند ماهی ها با وجود آن که افرادی بسیار سازگار و قابل انعطافی هستند اما با این حال زود رنگ عوض می کنند و به دلیل احساساتی بودنشان دارای افکا غیر منطقی و غیر واقعی هستند .

آن ها بسیار متین و آرام، کم عصبانی می شوند و مهربانی و عشق به صلح و آرامش در آن ها فراوان است آن هااز طرفداران سخت موسیقی هستند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • السا ارسالی در

      چی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه