ارسال به دیگران پرینت

احمدرضا عابدزاده:

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر به مناسبت روز پدر| بوسه امیر عابدزاده بر دست پدرش+ عکس

یکی از شیرین ترین لحظات شب صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022، مربوط به قاب هایی با دو عابدزاده بود؛ عابدزاده پدر و عابدزاده پسر.

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر به مناسبت روز پدر| بوسه امیر عابدزاده بر دست پدرش+ عکس

یکی از شیرین ترین لحظات شب صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022، مربوط به قاب هایی با دو عابدزاده بود؛ عابدزاده پدر و عابدزاده پسر. یکی درون دروازه تیم ملی و دیگری تماشاگر بازی از روی سکوها در ورزشگاه آزادی. امیر با ثبت یک کلین شیت دیگر ملی مقابل عراق، یکی از بهترین بازیکنان تیم در آن دیدار بود و بوسه اش از دستان احمدرضا در جشن صعود، قابی ماندگار به ثبت رساند.

احمدرضا عابدزاده ، ستاره تیم ملی در دهه نود میلادی، با درخشش در بازی های بزرگ، یکی از چهره های فراموش نشدنی فوتبال ایران به حساب می آید. او با تماشای درخشش امیر در لباس تیم ملی، حس خوبی را گرفت که سال ها پیش خودش به میلیون فوتبالدوست ایرانی داده بود. تصویر بوسه امیر هم لذتی بود که عابدزاده به عنوان یک پدر آن را چشید و تصویر آن امروز به عنوان نمادی از روز پدر در تهران به نمایش گذاشته شد.

تصویر فوق دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر با تصویر زیبایی از احمدرضا و امیر عابدزاده به مناسبت روز پدر را به نمایش گذاشته است.


دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر به مناسبت روز پدر/ بوسه امیر عابدزاده بر دست پدرش+ عکس

 

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه