ارسال به دیگران پرینت

بنای تاریخی ساگرادا فامیلیا در بارسلونا

هواداران طارمی کنجکاو شدند | تفریح فوق لاکچری مهدی طارمی +عکس

مهدی طارمی، ستاره این روزهای تیم پورتو پرتغال و تیم ملی ایران، تصویری از تفریح فوق لاکچری خود منتشر کرد و همه را به کنجکاوی وادار کرد.

هواداران طارمی کنجکاو شدند  |  تفریح فوق لاکچری مهدی طارمی +عکس

مهدی طارمی، ستاره این روزهای تیم پورتو پرتغال و تیم ملی ایران، تصویری از تفریح فوق لاکچری خود منتشر کرد و همه را به کنجکاوی وادار کرد.

در این تصویر و پشت سر مهدی طارمی بنایی همچون بنای تاریخی ساگرادا فامیلیا در بارسلونا دیده می شود. او هیچ توصیحی در مورد کشور و محل تفریح اش منتشر نکرده است.

تفریح فوق لاکچری مهدی طارمی همه را کنجکاو کرد

 

اما بررسی های ما نشان داد که این بنا متعلق به آنتالیا در ترکیه است و بنای تاریخی نیست. طبق بررسی ها این بنا متعلق به یک هتل مشهور در ترکیه است.

قیمت کهکشانی مهدی طارمی چقدر است؟

سود بزرگ‌تر را به‌طور قطع پورتو برده است؛ باشگاهی که طارمی را در ازای پنج میلیون یورو جذب کرده و در دو سال گذشته نهایت استفاده را از درخشش این بازیکن برده است.

 
 

مهاجم ایرانی در حالی فصل دوم حضورش در پورتو را پشت سر می‌گذارد که به‌طور روزافزون شایعاتی در مورد پیشنهاد به او از سوی باشگاه‌های مختلف منتشر می‌شود.

حتی در همین پنجره زمستانی هم از آرسنال انگلستان به عنوان مشتری جدی طارمی نام برده می‌شد که البته جدایی این بازیکن اتفاق نیفتاد.

شایعات غیررسمی از تقاضای ۶۰ میلیون یورویی پورتو برای فروش طارمی حکایت دارند، اما حتی اگر نیمی از این عدد هم درست باشد، حضور مهدی در پورتو برای این باشگاه یک سود چندجانبه بوده است.

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که کاشف اصلی طارمی یعنی پرسپولیس، کمترین نفع را از ترقی او برده است.

عقد قراردادهای کوتاه‌مدت با بازیکنان و نیز عدم دوراندیشی در زمان صدور رضایت‌نامه آنها باعث می‌شود از گنجی چنین ارزشمند، کمترین سهم به باشگاه ایرانی برسد و اروپایی‌ها از نظر فنی و مالی بیشترین سود را از آن ببرند.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه