ارسال به دیگران پرینت

تتوی دست بهاره رهنما

عکس جالبی که بهاره رهنما به نمایش گذاشت

بهاره رهنما تصویری را از خود در طبیعت به اشتراک گذاشت که تتوی دستش بسیار جلب توجه می کند.

عکس جالبی که بهاره رهنما به نمایش گذاشت

بهاره رهنما تصویری را از خود در طبیعت به اشتراک گذاشت که تتوی دستش بسیار جلب توجه می  کند.

بهاره رهنما بازیگر معروف  و سرشناس ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرامش عکس جالبی را از خود برای به نمایش گذاشتن تتوی دستش منتشر کرد.

تتوی دست بهاره رهنما

نظر بهاره رهنما درباره انتخابات ۹۲

من هم کم کلنجار نرفته‌ام اما رای بدهید حتی با ناامیدی اما انتخابتان را دور نیندازید، رای می‌دهیم، مگر نه؟

 

در یادداشت بهاره رهنما در روزنامه شرق آمده است: یک حرف: سر صحنه سریال پژمان مثل خیلی جاهای دیگر بحث بر سر انتخابات داغ است، کار به جایی می‌رسد که یکی از همکاران می‌گوید عزیزان لطفا آن‌هایی که می‌خواهند رای بدهند، به آن‌هایی که نمی‌خواهند رای بدهند زور نگویند و برعکس.

نتیجه دموکراتیک خوبی برای پایان‌دادن به یک بحث بی‌سرانجام و برگشت به فضای فیلمبرداری است، ولی مغزم هنوز هم دارد روی تک‌تک کلمات بچه‌ها و دوستانم کار می‌کند، تفاوت فضای امسال و فضای آخرین انتخاباتی که تجربه کردیم تفاوت فضای یک وصلت عاشقانه با یک ازدواج بی‌سروصدا و از روی مصلحت است.

به رای‌ندادن اعتقادی ندارم چراکه معتقدم اگر پذیرفته‌ام که در این کشور زندگی کنم، نمی‌توانم نسبت به شرایط سیاسی و اجتماعی اطرافم بی‌تفاوت باشم.

 
 

هر اتفاقی هم که بیفتد من به عنوان یک فرد در قبال وجدان خودم مسوول انتخاب خودم هستم حتی اگر رای من تصادفا در صندوقی بیفتد که همان یک صندوق دچار سانحه آتش‌سوزی یا سیل یا صاعقه بشود باز پیش خودم سهم خودم را ادا کرده‌ام و بی‌تفاوت نبوده‌ام.

انتخاب یک مسوولیت اجتماعی است مگر بپذیرم که آدم بی‌تفاوت و مسوولیت‌گریز و بی‌اعتقادی به وجود وجدان اجتماعی و هنوز اندکی پاک هستم، می‌روم تحقیقات که ببینم چه بکنم.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه