ارسال به دیگران پرینت

وزیر ورزش و جوانان | فوتبال | دهه فجر | عزل عزیزی خادم

واکنش سجادی به خبر عزل عزیزی خادم: به اساسنامه فدراسیون احترام می‌گذاریم | منتظر گزارش رسمی هستیم

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: هر فدراسیونی برای خودش اساسنامه و هیات رئیسه با حدود اختیارات دارد و ما هم منتظریم موارد به ما منعکس شود تا ببینیم چه وظایف نظارتی داریم.

واکنش سجادی به خبر عزل عزیزی خادم: به اساسنامه فدراسیون احترام می‌گذاریم | منتظر گزارش رسمی هستیم

 وزیر ورزش و جوانان گفت: هر فدراسیونی برای خودش اساسنامه و هیات رئیسه با حدود اختیارات دارد و ما هم منتظریم موارد به ما منعکس شود تا ببینیم چه وظایف نظارتی داریم.

سید حمید سجادی در حاشیه اختتامیه لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اظهار داشت: دهه فجر را تبریک عرض می‌کنم واین ایام برهمگان مبارک باشد. از دانشگاه آزاد اسلامی تشکر می‌کنم چون کاری کرد که با یک ابتکار جالب و در نوع خود جذاب و سهل الوصول هر علاقمندی که می‌توانست خیلی راحت در این مسابقات شرکت می‌کرد و از اینکه خانواده هایشان هم استقبال کرده بودند، راضی بودند.

وی افزود: یکی از شاخه‌های ورزش، ورزش همگانی است که مورد استقبال است و بیشتر جوامع بشری ورزش همگانی را عاملی برای کاهش درمان می‌دانند. برخی اعتقاد دارند این ورزش می‌تواند پایه‌ای برای ورزش قهرمانی باشد و برخی دیگر هم می‌تواند اوقات فراغت را پر و انسان را از بلاتکلیفی خارج کند و جسم و روح را صیقل دهد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در جامعه هم جزو اهم مواردی است که با توجه به سبک زندگی امروز تقریبا جوامع بشری به اشتراک رسیده‌اند و می‌گویند ورزش همگانی را باید انجام دهیم به هزار و یک دلیل. باید بخشی از زندگی 24 ساعته خود را با رویکردهای مختلف به ورزش همگانی اختصاص دهیم.

سجادی در مورد خبرهایی که پیرامون عزل عزیزی خادم مطرح می‌شود گفت: ما هم این موضوع را شنیدیم و چیزی رسمی و کتبی به ما اعلام نشده است. در هر صورت هر فدراسیونی برای خودش اساسنامه و هیات رئیسه با حدود اختیارات دارد. ما هم منتظریم به ما منعکس شود تا ببینیم ما هم چه وظایف نظارتی داریم.

وی در مورد اینکه آیا انتصاب‌های عزیزی خادم برای وزارت ورزش هم جای سوال داشت یا خیر، عنوان کرد: در حال بررسی هستیم و باید گزارش رسمی بیاید. ما 52 فدراسیون ورزشی داریم و در زمان علی نژاد هم که معاون وزیر بود، اساسنامه جدید فدراسیون‌ها ابلاغ شد. وقتی این کارهای حقوقی انجام شده ما هم به مجامع و اساسنامه‌ها احترام می‌گذاریم تا خود فدراسیون ها روی پای خود بایستند و فضای حقوقی محکمی را دنبال کنند.

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه