ارسال به دیگران پرینت

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد | تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا ۲۷ دی ماه ادامه دارد

دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ این دانشگاه تا روز دوشنبه (۲۷ دی ماه) ادامه دارد.

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا ۲۷ دی ماه ادامه دارد

با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مقرر شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل‌هایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل‌های جدید انجام شود.

دانشگاه آزاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آن دسته از داوطلبان شرکت کننده درآزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در  این دانشگاه هستند، تا روز دوشنبه ۲۷ دی ماه مهلت دارند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کدرشته، محل از مجموعه‌های امتحانی مجاز اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته، محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت‌نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته از داوطلبان که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند از روز - چهارشنبه -۲۲ دی ماه  آغاز شد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه