ارسال به دیگران پرینت

خرسندی وزیر نفت از مدیریت علی‌عسگری بر هلدینگ خلیج فارس

اوجی وزیر نفت در مراسم پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاس به برنامه وزارت نفت برای ساخت یک واحد پتروپالایشی 300 هزار بشکه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع بیانگر این است که عزم دولت، افزایش ظرفیت پالایشگاهی و پاسخ به دغدغه تامین خوراک پتروشیمی‌ها است.


خرسندی وزیر نفت از مدیریت علی‌عسگری بر هلدینگ خلیج فارس

جواد اوجی وزیر نفت از مدیریت علی عسکری بر هلدینگ خلیج فارس ابراز خرسندی کرد.

به گزارش «انتخاب»؛ اوجی در مراسم پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاس به برنامه وزارت نفت برای ساخت یک واحد پتروپالایشی 300 هزار بشکه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع بیانگر این است که عزم دولت، افزایش ظرفیت پالایشگاهی و پاسخ به دغدغه تامین خوراک پتروشیمی‌ها است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با مدیریت جدید هلدینگ خلیج فارس اتفاقات خوبی در صنعت پتروشیمی رقم بخورد، یادآور شد: امیدواریم با تشکیل هلدینگ‌‌های بزرگ پتروشیمی، دغدغه سرمایه‌گذاری و خوراک نداشته باشیم.

این مقام عالی وزارت نفت با اشاره به قیمت مناسب خوراک در کشور ما گفت: در حال حاضر هر متر مکعب گاز در اروپا 1.33 دلار است اما ما رقم خوبی را در نظر گرفتیم تا سرمایه‌گذاران دغدغه نداشته باشند. در دولت برای نرخ خوراک سقف تعیین و به تصویب رسیده و بنا بر این است که از نرخ تعیین شده بالاتر نرود و این برنامه از بهمن ماه اجرایی خواهد شد.

اوجی با اشاره به برنامه دولت در راستای حمایت از پتروشیمی‌ها به لحاظ خوراک، دانش فنی و سرمایه‌گذاری بیان کرد: با این رویه امیدواریم تحول بزرگی در این صنعت اتفاق بیفتد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه